Інтерфакс-Україна
16:58 20.11.2025

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

2 хв читати
"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

Компанія "Епіцентр" має намір збільшити частку клієнтських звернень, які обробляються за допомогою штучного інтелекту (ШІ), з 30% до 70% упродовж 2026 року, повідомила її пресслужба.

"Ми постійно прагнемо відповідати очікуванням клієнтів, а особливо на "Чорну п’ятницю", тож зобов’язані враховувати цей тренд, щоб зробити взаємодію покупця з товарами та сервісами максимально простою і швидкою. Ми тестуємо нові інструменти на базі ШІ – від голосового замовлення до AI-агентів та розумних рекламних технологій, аби клієнт отримував не просто товар, а готове рішення для своєї потреби", – цитується у пресрелізі діджитал-директор компанії "Епіцентр" Андрій Труш.

За його словами, основний фокус інтеграції ШІ спрямований на створення гіперперсоналізованих креативів під різні сегменти та наміри користувачів, ШІ-аналітику для прогнозування поведінки та попиту, адаптацію до попиту з рекомендацій ШІ-агентів, покращення користувацького досвіду на сайті та ШІ-підтримка клієнтів без залучення контакт-центру.

У жовтні цього року компанія також запустила пілотний реліз віртуального асистента для підтримки клієнтів у всіх діджитал-джерелах комунікації. Модель ШІ об’єднала у собі понад 50 сервісів самообслуговування.

"Вже зараз понад 30% звернень клієнтів вирішуються ШІ без участі людини. В планах компанії збільшити цей показник до 70% впродовж 2026 року", – йдеться у повідомленні.

Крім того, відвідування онлайн-магазину epicentk.ua з платформ штучного інтелекту у жовтні цього року зросло у 67 разів у порівнянні з аналогічним періодом 2024-го. У компанії очікують, що ця тенденція буде ще більш актуальною в період акції Black Friday, коли споживачі традиційно шукають товари зі значними знижками.

Група компаній "Епіцентр" – омніканальна екосистема, що об’єднує торговельні мережі "Епіцентр" і "Нова лінія", інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг "Епіцентр-Агро", заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода", логістичні потужності. Станом на жовтень 2025 року мережа ритейлера об’єднує 72 ТЦ в Україні.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА