Інтерфакс-Україна
19:02 07.05.2019

Представник АМКУ вважає порушенням з боку операторів 4-тижневу тарифікацію мобільного зв'язку

2 хв читати
Представник АМКУ вважає порушенням з боку операторів 4-тижневу тарифікацію мобільного зв'язку

Державний уповноважений Антимонопольного комітету України (АМКУ) Марія Процишен вважає, що встановлення "великою трійкою" мобільних операторів ("Київстар", "Vodafone Україна" та lifecell) чотиритижневого терміну тарифікації абонплати містить в собі ознаки порушення законодавства.

Про це вона написала на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

"Зважаючи на те, що ознаки порушення у встановленні чотиритижневої тарифікації, на мою думку, існують, а також беручи до уваги перші імпульси щодо повернення до місячної тарифікації, вважаю за доцільне надати усім операторам мобільного зв'язку обов'язкові для розгляду рекомендації (з чітко встановленим терміном для виконання) про припинення дій, які містять ознаки порушення", - наголосила М.Процишен, водночас додавши, що фінальне рішення АМКУ ухвалюватиме на своєму засіданні.

Вона також вважає, що споживачу для порівняння цін і прийняття рішення про вигідніший для нього тарифний план необхідно бачити єдиний розрахунковий період - місяць.

Водночас, за її словами, оператор має право змінювати тарифи, наповненість тарифного плану - перелік послуг і термін їхньої дії (що водночас не є розрахунковим періодом).

Як повідомлялося, в листопаді 2018 року АМКУ відкрив справу проти "великої трійки" мобільних операторів за скорочення дії тарифів на мобільний зв'язок до 28 днів.

У серпні 2018 р. lifecell заявив про переведення на 28-денну тарифікацію п'яти тарифних планів передоплати з 22 серпня і ще трьох - у вересні. Раніше на розрахунковий період тривалістю чотири тижні перейшли оператори "Київстар" та "Vodafone Україна".

У вересні 2018 року АМКУ почав розслідувати факт зміни трьома найбільшими мобільними операторами країни ("Київстар", "Vodafone Україна" та lifecell) розрахункового періоду в тарифних планах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У перший день цифровізації отримання відстрочок в ЦНАПи було подано майже 4000 заяв – Федоров

"Датагруп" за 9 міс.-2025 отримала 94,04 млн грн чистого прибутку

У Мінцифри очікують на збільшення завантаженості ЦНАПів у перші дні листопада у зв’язку зі змінами в оформленні відстрочок

"Укртелеком" за 9 міс.-2025 збільшив дохід на 5,6%, EBITDA зросла на 6,6%

"Київстар" розширює тестування супутникового зв’язку Starlink Direct to Cell на всю Україну

"Нова пошта" за 9 міс. зменшила чистий прибуток на 6,2% за зростання виручки на 22,5%

ДШВ ЗСУ розпочали роботу в офіційній цифровій системі обліку військових "Імпульс" – Міноборони

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА