Інтерфакс-Україна
12:14 10.05.2019

lifecell просить суд змусити АМКУ переглянути рішення, що стосується регіональних тарифів "Київстар" і "Vodafone Україна"

2 хв читати
lifecell просить суд змусити АМКУ переглянути рішення, що стосується регіональних тарифів "Київстар" і "Vodafone Україна"

 Оператор мобільного зв'язку lifecell звернувся до суду з проханням визнати недійсним рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ) від 3 жовтня 2018 року, згідно з яким той відмовився визнавати порушення з боку мобільних операторів "Vodafone Україна" та "Київстар" у частині ймовірного завищення цін на дзвінки на номери інших мереж у певних регіонах країни.

"Зі свого боку компанія "лайфселл" вважає, що зазначені оператори, зловживаючи домінантним становищем у певних регіонах України, встановлюють необґрунтовано високі ціни для дзвінків своїх абонентів на номери абонентів інших операторів, створюючи антиконкурентне середовище. Однак, на нашу думку, через процедурні порушення АМКУ було неповно встановлено та досліджено обставини справи, що спричинило за собою винесення незаконного рішення", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі оператора.

Згідно з інформацією, оприлюдненою в Єдиному реєстрі судових рішень, наразі суд оголосив перерву в підготовчому судовому засіданні до 30 травня 2019 року і задовольнив клопотання lifecell про виклик експерта і фахівця на судове засідання для надання роз'яснень.

Як повідомлялося, в жовтні 2018 року lifecell завив, що має намір опротестувати відмову АМКУ визнавати порушення в ціновій політиці "Vodafone Україна" та "Київстар" за низкою регіонів.

У 2015 році компанія lifecell звернулася до АМКУ із заявою про порушення компаніями "Vodafone Україна" та "Київстар" законодавства України про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінантним) становищем на ринку, а саме встановленням завищених цін у деяких регіонах без об'єктивних причин.

У lifecell вважають, що в ситуації, коли домінантний оператор встановлює завищені тарифи на дзвінки на номери інших операторів у регіоні, де він має найбільшу частку ринку, виникає бар'єр для зміни оператора, оскільки під час спроби перейти на більш вигідний тарифний план оператора з меншою часткою ринку, абонент втрачає коло контактів, які користуються послугами домінантного оператора: вартість дзвінка на номери мережі іншого оператора для них виявляється досить високою.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

"Київстар" зміг запустити першу базову станцію за пришвидшеною процедурою за 4,5 міс. – СЕО

Мапа xPON-провайдерів з'явиться в "Дії" - 1-й віцепрем’єр

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА