17:37 19.06.2019

Глава АМКУ доручив перевірити інформацію про купівлю телеканалу ZIK

4 хв читати
Глава АМКУ доручив перевірити інформацію про купівлю телеканалу ZIK

Антимонопольний комітет України (АМКУ) виконає перевірку в зв'язку з інформацією про купівлю народним депутатом України, власником телеканалів "112 Україна" і NewsOne Тарасом Козаком (фракція "Опозиційний блок") телеканалу ZIK та створення медіахолдингу "Новини", повідомив глава комітету Юрій Терентьєв.

"Відсьогодні запущено перевірку цієї інформації", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна" в середу.

Терентьєв зазначив, що сторони не зверталися до комітету щодо узгодження угоди.

Він нагадав, що регулювання містить порогові показники - по EUR4 млн у двох учасників концентрації, що може пояснювати відсутність такого звернення.

Медіахолдинг "Новини" 14 червня повідомив, що Козак став новим і одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK - компаній "Міст ТБ" і "ТРК "Нові комунікації". Журналісти каналу стверджували, що донедавна його співвласником був бізнесмен Петро Димінський.

"Отримавши ZIK, я зможу побудувати найбільшу мережу з інформаційних мовників, яка з точки зору ресурсів робить їх менш витратними й водночас створює їх велику капіталізацію як активу. Й цей актив називається інформаційний медіахолдинг "Новини", - зазначив депутат, який входить до першого десятка виборчого списку партії "Опозиційна платформа - За життя".

Виручка ТРК "Міст ТБ" у 2017 році становила 16,73 млн грн при чистому прибутку 0,54 млн грн, "ТРК "Нові комунікації" - 17,99 млн грн при чистому збитку 8,01 млн грн. Даних за 2018 рік поки що немає.

У грудні минулого року Козак відзвітував про купівлю дев'яти компаній групи "112 Україна", оцінивши їх вартість на дату придбання в 72,87 млн грн.

Згідно з його повідомленням про суттєві зміни майнового стану в реєстрі декларацій від 14 грудня, продавцем усіх дев'яти компаній є швейцарська Plirofories AG.

Ідеться про купівлю ТОВ "Аріадна ТВ" (оцінено в 14,71 млн грн), "Новий формат ТВ" (11,49 млн грн), "ТВ Вибір" (8,11 млн грн), "Телерадіокомпанія "112-ТВ" (14,36 млн грн), "Лідер ТВ" (10,4 млн грн), "Партнер ТВ" (8,37 млн грн), "Сей.ТВ Системз" (2,38 млн грн), "Інформаційне агентство "112.юей" (2,97 млн грн) та "Інформаційне агентство "112-Україна" (0,1 млн грн).

Раніше, 12 жовтня минулого року, Козак відзвітував про купівлю телеканалу NewsOne (ТОВ "Новини 24 години) з оцінкою 41-42 млн грн. У тому випадку продавцем була швейцарська MW Investment AG.

За день до цього він відзвітував про отримання 96,61 млн грн дивідендів від кіпрської Turul Investments Limited, яка наприкінці грудня 2017 року вже перерахувала йому 36,3 млн грн дивідендів.

Козак на момент обрання до ВР був головою правління ПП "Прайвет Канселер", депутатом Львівської облради, а раніше, з 1993-го по 2010 рік працював у податкових і митних органах, дослужившись до заступника голови Держмитслужби.

Згідно з декларацією, у 2017 році, крім вищезазначених дивідендів, він отримав 220,4 тис. грн зарплати. На рахунках у депутата на кінець минулого року були, зокрема, $95 тис. і EUR1,1 млн. Депутат на кінець минулого року володів також 50% в "Укрсвіс Легал Сервісис". Згідно з держреєстром наразі ця компанія, другим партнером якої є швейцарець Патрік Александер Стач, перебуває в стадії припинення діяльності.

Козак також задекларував, що на кінець 2017 року був кінцевим бенефіціаром кіпрських Hakail Limited і Havanor Management Limited, Revelon Investments LTD (Британські Віргінські о-ви), а також однойменних ТОВ "Добробут-Інвест" з адресами юрреєстрації в Ялті та Москві.

Брат Т.Козака Богдан спільно з братом Віктора Медвчедука Сергієм є співвласником ТОВ "Експонент" у співвідношенні 66,7%/33,3%, через яке вони мають низку інших підприємств, зокрема "Керамбуд" та "Капітал плаза" (Львів).

Як повідомлялося, власник Plirofories AG Едуард Кац наприкінці минулого року заявив про вихід із медіабізнесу в Україні та продаж телевізійного каналу, назвавши причинами проблеми із забезпеченням свободи слова, перешкоджання діяльності телеканалу з боку Верховної Ради та Нацради з питань телебачення і радіомовлення, а також зайву політизацію інформаційного ринку.

У березні минулого року "Братство" Дмитра Корчинського блокувало офіс телеканалу ZIK через нібито підготовлювану зміну власника та інформаційну політику. "Медведчук планує купити ZIK... Активісти "Братства" розпочали цілодобове пікетування ZIK з метою продемонструвати готовність знищити цей канал у разі остаточного придбання його Москвою", - заявив тоді Корчинський.

У жовтні минулого року партія "Блок Петра Порошенка "Солідарність" заявила, що "офіційна зміна власника телеканалу NewsOne на народного депутата Козака - особу з близького оточення Віктора Медведчука - є остаточним і незаперечним доказом того, що справжнім ідеологічним бенефіціаром телеканалу є Росія, а справжнім власником - Медведчук".

4 жовтня 2018 року Верховна Рада України підтримала звернення до РНБО щодо запровадження санкцій проти компаній, які входять до структури власності телеканалів "112 Україна" і NewsOne.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

Мінреінтеграції оголосило перший тендер для українських телерадіомовників на територію Криму - Резніков

"Vodafone Україна" надав безкоштовний зв'язок і доступ до інтернету мобільним бригадам вакцинації від COVID-19

Пошта Кореї відновлює доставку відправлень в Україну - "Укрпошта"

STEM is FEM познайомив українських дівчат із фармакологією

Застосунок для мобільних платежів Venmo починає працювати з криптовалютами

Apple представила новинки, зокрема фіолетовий iPhone12

"Vodafone Україна", "Київстар" та lifecell забезпечать мобільні бригади вакцинації проти COVID-19 безкоштовним інтернетом - Мінцифри

Viber збільшує кількість учасників групових відеодзвінків до 30 осіб

Операторів зв'язку РФ мають намір зобов'язати зберігати три роки відправлені через інтернет дані - законопроект

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА