17:24 01.07.2019

"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

2 хв читати
"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

Мобільний оператор компанія "Київстар" не вважає, що впровадження послуги перенесення абонентського номера (MNP) призведе до серйозного перерозподілу абонентів мобільного зв'язку між операторами, заявив журналістам президент компанії Олександр Комаров у Львові в суботу.

"Не думаю, що драматичний переділ ринку взагалі можливий. Він можливий лише в тому разі, якщо один з операторів перестане розвиватися. Оскільки якщо подивитеся на всі динаміки (перетікання абонентів - ІФ) останніх чотирьох-п'яти років в Україні, вони в принципі незначні. В Україні висока абонентська лояльність, низький середній чек", - зазначив він.

За його словами, на залучення абонентів на сьогодні краще працює ефективність дій оператора в роздробі, виведення на ринок нових пакетів і послуг, які цікаві користувачам.

"Перенесення номера на сьогодні взагалі не є чинником конкурентної боротьби. Його динаміка - лише кілька тисяч абонентів за два місяці на ринку. А тепер для порівняння: лише "Київстар" підключає близько 330-350 тис. нових абонентів на місяць", - сказав Комаров.

Як повідомлялося, оператори за місяць обмінялися 5,8 тис. абонентами за послугою MNP, водночас 46,6% заявок не було задоволено.

Раніше Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації вирішила перевірити оператора мобільного зв'язку "Київстар" з огляду на заяви інших операторів про те, що компанія не відпускає абонентів у рамках послуги з перенесення абонентського номера (MNP). А пізніше - "Vodafone Україна", lifecell та "Тримоб" - щодо їхньої готовності до MNP.

Із 1 травня 2019 року клієнт будь-якого українського мобільного оператора може звернутися до центру обслуговування іншого мобільного оператора та подати заяву про бажання перейти до нього на обслуговування, зберігши свій номер.

Перенесення номера відбувається в будні протягом робочого часу. Єдина умова - абонент має бути зареєстрований у свого первинного оператора. Зареєструватися можна або онлайн, або в магазині свого оператора, надавши документи, що підтверджують особу. Контрактним абонентам проходити таку реєстрацію не потрібно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Витрати на генеративний ШІ в АТР досягнуть $26 млрд до 2027 року

Tesla просить акціонерів повторно схвалити винагороду Маска в $56 млрд, скасовану судом

Apple розгляне можливість виробництва пристроїв в Індонезії - Кук

ЦПД спільно з TikTok мають намір блокувати "сумнівні" акаунти

Клієнти банків зможуть надсилати довідки про доходи та низку інших документів через "Дію"

Рішення про скасування арешту 19,8% корпоративних прав lifecell дасть змогу закрити угоду з NJJ у максимально короткий термін - CEO "Датагруп-Воля"

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ЗАДОВОЛЬНИВ ПОЗОВ LIFECELL, ЗНЯВШИ АРЕШТ ІЗ 19,8% КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ КОМПАНІЇ

Фрідман не отримає жодного цента від продажу lifecell, як і передбачають транзакційні документи - Шелемба

SpaceX вивела на орбіту нову групу інтернет-супутників Starlink

Samsung повернув собі лідерство на світовому ринку смартфонів у I кв. - IDC

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА