Інтерфакс-Україна
16:40 14.08.2019

Українці віддають перевагу смартфонам із двома SIM-картками й великим екраном на Android

3 хв читати
Українці віддають перевагу смартфонам із двома SIM-картками й великим екраном на Android

Дочірня компанія оператора мобільного зв'язку "Vodafone Україна" Vodafone Retail представила аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні на основі даних із продажу у власній роздрібній мережі, а також BigData-аналітики на базі даних своєї мобільної мережі.

Згідно з даними компанії, драйвером зростання обсягів продажу в другому кварталі 2019 року стали азійські бренди, частка яких зросла до 85,2%. При цьому Китай - безумовний лідер продажу за кількістю і переліком брендів, але за обсягами продажу в грошовому обчисленні ділить лідерство з Південною Кореєю.

У першому півріччі 2019 року до топ-5 брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail увійшли Samsung із часткою 32,78%; Xiaomi - 28,06%, Nokia - 19,52%, Huawei - 8,47%, TP-Link - 6,8%.

Аналітики Vodafone Retail зазначають, що при виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрана. Так, у першому півріччі 57% покупок припали на смартфони з екраном понад 6 дюймів (згідно зі статистикою дослідницької компанії GfK NOP Ltd., 52% користувачів обирають смартфони з екраном понад 6 дюймів). Майже всі нові смартфони (98%) готові до роботи в мережах LTE, а оновлення парку смартфонів стало одним з основних драйверів зростання проникнення 4G-пристроїв у мережі оператора.

Згідно зі звітом, більшість смартфонів (99,6%) - це пристрої з двома SIM-картками, однак у Vodafone Retail наголошують, що останнім часом намітився тренд переходу користувачів на смартфони з однією активною SIM-карткою.

При цьому наявність NFC (безконтактна оплата зі смартфона) не є основною причиною для вибору смартфона: лише 40% усіх проданих компанією смартфонів підтримує NFC.

"Українці виявилися досить консервативними при виборі нового смартфона. Найчастіше покупці обирають нову модель того самого виробника. Найбільш лояльними залишаються користувачі смартфонів Apple - 71,39% користувачі цього бренда змінюють свої старі телефони на нові iPhone", - наголошується у звіті.

Також досить консервативні користувачі Xiaomi (54,06% монобрендових переходів) і Samsung (50,16%).

Власники пристроїв Nokia, купуючи новий телефон, найчастіше змінюють бренд на Xiaomi (30,15%), Samsung (22,09%) або Huawei (11,85%).

При цьому в Vodafone Retail наголошують, що апарати виробництва Nokia "живуть" у мережі близько трьох років, тоді як власники iPhone і Samsung користуються своїми трубками по два роки. Частіше за інших змінюють трубки шанувальники китайських брендів - їхні власники купують собі новий смартфон через 15-16 місяців.

За даними аналітиків компанії, чоловіки частіше змінюють смартфони, ніж жінки, а особи з середнім і низьким достатком більш схильні до купівлі нового смартфона, ніж їхні заможні співвітчизники.

Улюблений колір смартфона в Україні - чорний (44,4%), за ним ідуть синій (22,9%), сірий (11,0%) і золотий (8,2%) смартфони.

До кожного третього смартфону докуповується картка пам'яті, до кожного 18-го - фітнес-браслет.

"Іще один тренд: зростає проникнення страховок у чеку до смартфонів. Якщо в четвертому кварталі 2018 року кожен восьмий смартфон у Vodafone Retail було продано зі страховкою, то в другому кварталі 2019 року свій новий гаджет страхував кожен третій покупець", - повідомив директор компанії Vodafone Retail Денис Поздняков.

Як повідомлялося, "Vodafone Україна" планує до кінця року відкрити до 60 магазинів власної роздрібної мережі й на 25% наростити штат рітейлу.

На початку 2018 року "Vodafone Україна" повідомляла про плани до кінця 2018 року збільшити мережу власних магазинів з 30 до 200, а до кінця 2019 року - до 300-350. Крім того, в планах компанії - застосування VR-технологій у ритейлі.

Vodafone Retail є дочірньою компанією "Vodafone Україна". Мережа Vodafone Retail сьогодні налічує понад 240 магазинів у 70 містах. У компанії працює понад 1600 співробітників. Перший магазин відкрився в лютому 2018 року.

"Vodafone Україна" - другий за величиною оператор мобільного зв'язку в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ШІ-стартап Маска xAI продає акції на $300 млн і має намір залучити ще $5 млрд

"Нова пошта" пояснила, що зміниться для посилок з післясплатою через посилення контролю держави за діяльністю підприємців

Apple оскаржить припис ЄК забезпечити сумісність iOS із продуктами конкурентів

Зеленський підписав закон для приєднання України до європейського роумінгового простору

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА