"1+1 media" розширить співпрацю з FILM.UA Group і VIMN
Медіагрупа "1+1 медіа" додасть до дистрибуційного портфоліо ще два телеканали FILM.UA Group.
Про це повідомив член правління групи "1+1 медіа", глава підрозділу Shared Services Ярослав Пахольчук під час прес-конференції в Києві, передає кореспондент "Інтерфакс-Україна".
За його словами, зокрема, планується запуск і дистрибуція нового кулінарно-розважального каналу "Кус-кус" (вересень 2019 року), а також телеканалу FILMUADrama (з 2020 року). Погоджено також новий довгостроковий контракт на дистрибуцію каналів Bolt і 36,6 TV.
Крім того, Пахольчук додав, що "1+1 медіа" має намір розвивати співпрацю і зі світовою медіакомпанією Viacom International Media Networks (VIMN). Зокрема, в жовтні 2019 року планується запуск двох нових телеканалів, а також запуск HD-версії телеканалу Spike.
Крім цього, 1+1 media погодила з VIMN новий довгостроковий контракт на ексклюзивну дистрибуцію в Україні телеканалів: MTV, MTV Hits, MTV Dance, MTV Live HD, MTV Rocks, Paramount Comedy, Nick Jr., Spike, VH-1, Nickelodeon.
Пахольчук також зазначив, що медіагрупа "1+1 медіа" в січні 2020 року запустить у комерційну експлуатацію HD-версії трьох своїх каналів: "1+1", "2+2" та "ТЕТ".
Він наголосив, що HD-версії телеканалів групи будуть доступні тільки для платного телебачення - в "Зеонбуді" HD-якості не буде. Водночас група не планує монетизувати HD-версії окремо від свого основного продукту.
За словами Пахольчука, інвестиції медіагрупи в перехід на HD-мовлення становлять "сотні тисяч доларів".
"Тільки за супутникову ретрансляцію HD каналу в рік доведеться платити близько $400 тис., що втричі-вчетверо більше, ніж при трансляції SD-версії", - зазначив член правління групи "1+1 медіа".
Як повідомлялося, медіагрупа 1+1 media розпочала реалізацію проекту з забезпечення провайдерів, які мають чинні угоди на ретрансляцію телеканалів групи, спеціальними пристроями декодування супутникового сигналу - САМ-модулями Verimatrix.