20:27 27.08.2019

"1+1 media" оцінює втрати медіаринку в 2019 році від піратства та низького ARPU в 4 млрд грн

2 хв читати
"1+1 media" оцінює втрати медіаринку в 2019 році від піратства та низького ARPU в 4 млрд грн

Медіагрупа "1+1 media" оцінює втрати українського медіаринку від піратства і низького ARPU (середній дохід з одного абонента на місяць, 84 грн) за 2019 рік у 4 млрд грн.

Про це повідомив член правління групи "1+1 медіа", глава підрозділу Shared Services Ярослав Пахольчук під час прес-конференції в Києві у вівторок, передає кореспондент "Інтерфакс-Україна".

"Сьогодні в Україні близько 4,7 млн домогосподарств офіційно платять за телебачення. А після кодування, за умови стабільної політичної ситуації, їх кількість значно зросте - на 2 млн домогосподарств", - зазначив він.

За його словами, економічно обґрунтована ARPU ТВ-послуг - 120 грн.

Згідно з даними, презентованим "1+1 медіа", у 2018 році доходи операторів від ТВ-трансляцій становили 3,9 млрд грн при 4,7 млн платних домогосподарств (середній ARPU - 69 грн) на ринку України. З цієї суми 700 млн грн становили відрахування на контент (18% загальної суми), з яких 439 млн грн - міжнародним телеканалам, 219 млн грн - медіагрупам і 49 млн грн - іншим виробникам контенту.

Планується, що за підсумками 2021 року доходи операторів від ТВ-трансляцій на ринку України можуть становити 9,5 млрд грн при 6,7 млн платних домогосподарств (середній ARPU - 125 грн).

Із цієї суми 2,1 млрд грн можуть становити відрахування на контент, з яких 1,145 млрд грн - відрахування українським медіагрупам, 578 млн грн - міжнародним телеканалам і 62 млн грн - іншим виробникам контенту.

За словами Пахольчука, за підсумками 2019 року медіагрупа очікує збільшення кількості платних домогосподарств на ТВ-ринку України до 4,7 млн, зростання доходів операторів до 4,7 млрд грн, збільшення відрахувань за контент до 950 млн грн (зокрема 481 млн грн міжнародним телеканалам, 422 млн грн медіагрупам і 49 млн грн іншим виробникам контенту).

Медіахолдинг "1+1 медіа" контролює телеканали "1+1", "2+2", ТЕТ, "Плюсплюс", "Бігуді" та "Уніан ТБ", "1+1 International", інформагентство "УНІАН", а також групу інтернет-сайтів, має власний виробничий департамент, VOD-платформу 1+1 video і школу Media & Production.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

В Україні у 2023 р. скоротилися кількість абонентів фіксованого зв'язку та доходи від послуг його надання - НКЕК

Дохід провайдерів фіксованого інтернету в Україні у 2023 році зріс на 25% - НКЕК

В українських онлайн-медіа зросла кількість політичної "джинси" - дослідження ІМІ

Україна приєдналася до WIPO ALERT для протидії піратським вебсайтам - Мінекономіки

Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

У Верховній Раді зареєстрували "законопроєкт про регулювання телеграму"

Китай вимагає від держустанов заміни іноземних ПК, серверів і ПЗ місцевими рішеннями - FT

Мін'юст США подав позов проти Apple, звинувативши компанію в монополізації ринку смартфонів

Кількість користувачів програми NovaPay за 3 міс. сягнула 100 тис.

"Київстар" у 2023 р. збільшив виручку на 8%, наростивши капітальні інвестиції на 6,8%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА