Інтерфакс-Україна
19:49 20.01.2020

Amazon створює термінали для оплати покупок за відбитком долоні - ЗМІ

2 хв читати
Amazon створює термінали для оплати покупок за відбитком долоні - ЗМІ

Американський інтернет-рітейлер Amazon.com. Inc. створює термінали, в яких можна буде розплачуватися за допомогою відбитка долоні, повідомляє газета The Wall Street Journal із посиланням на інформовані джерела.

Такі термінали можуть з'явитися у кав'ярнях, ресторанах швидкого харчування та інших торговельних точках, які змушені щодня проводити безліч операцій із клієнтами.

Термінали з оплатою за відбитком долоні перебувають на ранній стадії розробки. Amazon нещодавно подав заявку на патент на "безконтактну систему біометричної ідентифікації", що містить сканер, який робить зображення долоні користувача. За інформацією джерел, інтернет-рітейлер разом із Visa Inc. нещодавно почав тестувати операції на терміналах, а також проводить переговори з Mastercard Inc.

Компанія обговорювала проект і з емітентами платіжних карток. Банки JPMorgan Chase & Co, Wells Fargo & Co, а також фінансова компанія Synchrony Financial висловили зацікавленість у тому, щоб клієнти могли розплачуватися в терміналах Amazon, використовуючи рахунки, прив'язані до карток. Amazon, у свою чергу, зацікавлений у запозиченні досвіду цих компаній у гарантуванні безпеки рахунків клієнтів.

Однак емітенти карток побоюються, що нові термінали можуть використовуватися з метою шахрайства. Зокрема, вони занепокоєні тим, як розпізнати зловмисників, котрі можуть спробувати прив'язувати свої відбитки до вкрадених карток. Питання викликає і те, чи зможуть клієнти синхронізувати більше ніж один рахунок із відбитком долоні, і як у такому випадку вони обиратимуть, з якою картки списати кошти.

Amazon також має переконати клієнтів надати ще більше своїх персональних даних. Дані, зокрема інформація про те, де й коли відбувалися купівлі, зберігатимуться на хмарному сервісі Amazon разом з інформацією про онлайн-покупки. В результаті Amazon зможе підвищити вартість реклами, оскільки рекламодавці матимуть можливість краще передбачати вибір клієнтів на основі цих даних.

Раніше The New York Post повідомляв, що Amazon тестував систему, яка дасть змогу розплачуватися за допомогою відбитка долоні в мережі супермаркетів Whole Foods, що належить йому.

Amazon, як і інші технологічні компанії, намагається брати участь у фінансових операціях своїх клієнтів. Якщо нові термінали матимуть успіх, ця технологія може обігнати електронні гаманці, такі як Apple Pay.

За проектами Amazon пильно стежать технологічні та фінансові компанії. У 2018 році інтернет-рітейлер почав відкривати офлайн-супермаркети Amazon Go, в яких немає кас. Покупці можуть виходити з магазину, не сплативши за товари, а вартість покупок автоматично списується з користувацького рахунку Amazon.

Крім цього, компанія створила цифровий гаманець Amazon Pay, який можна використовувати для купівлі в інтернет-магазинах, які не належать Amazon.

ОСТАННЄ

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

СЕО "Київстар" радить клієнтам подбати про резервне живлення роутерів через масові відключення

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

Єврокомісія почала розслідування діяльності хмарних сервісів Amazon, Microsoft

Проблеми у роботі низки веб-сайтів та онлайн-сервісів спостерігаються у всьому світі через збій Cloudflare

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА