11:46 18.03.2020

"Київстар" на час карантину надає безкоштовний доступ до консультацій лікарів у телемедичному застосунку Doctor Online

2 хв читати
"Київстар" на час карантину надає безкоштовний доступ до консультацій лікарів у телемедичному застосунку Doctor Online

Оператор мобільного зв'язку компанія "Київстар" спільно з компанією "Доктор Онлайн" зробить консультації лікарів в однойменному застосунку безкоштовними для абонентів усіх телеком-операторів.

Як повідомила прес-служба "Київстару" в середу, користувачі незалежно від місцезнаходження зможуть безкоштовно проконсультуватися 24/7 більш ніж із 40 кваліфікованими лікарями й отримати рекомендації щодо лікування, використовуючи чат, відео- або аудіовиклик.

"Сьогодні люди у всьому світі вимушені боротися проти нових вірусів і складнощів. Оскільки нині не рекомендовано виходити на вулицю, користуватися громадським транспортом і контактувати з великою кількістю людей, ми вирішили полегшити процес звернення до лікаря, щоб не доводилося без зайвої потреби відвідувати лікарні. Особливо наш застосунок буде корисний людям похилого віку та сім'ям із маленькими дітьми, тим, хто живе за містом або залишився за кордоном", - наводить прес-служба слова маркетинг-директора "Київстару" Павла Данімана.

Згідно з інформацією оператора, в додатку Doctor Online також з'явилася серія оновлень. Зокрема, тепер під час відео- або аудіоконсультації пацієнт має можливість відправити лікарю файли (аналізи для розшифровки, фото, попередні призначення тощо).

Крім того, якщо лікар рекомендує здати аналізи, користувач може відразу в застосунку записатися на дослідження в лабораторію та здійснити оплату банківською карткою.

Додано також історію минулих консультацій і можливість залишити відгук про роботу лікаря.

"Київстар" зазначає, що за три місяці застосунок Doctor Online завантажили понад 45 тис. користувачів. За зверненнями лідирують сімейні лікарі та педіатри. За цей час пацієнти найчастіше зверталися із симптомами ГРВІ, проблемами з тиском та ларинготрахеїтом.

Додаток Doctor Online - це застосунок у сфері телемедицини, розроблений однойменною компанією за підтримки "Київстар". У застосунку користувачі можуть звернутися до спеціаліста по консультацію і через чат, і через відео- або аудіодзвінок, отримати направлення на аналізи в лабораторію-партнера "Сінево", замовити доставку ліків у партнера застосунку Liki24.com, а також запланувати в календарі графік прийому медикаментів, і в потрібний час застосунок нагадає про необхідність прийому ліків.

Застосунок доступний для використання абонентам усіх мобільних операторів. Мегабайти за користування списуватимуться згідно з тарифним планом.

Як зазначають у "Київстарі", усі персональні дані користувачів надійно захищені. Компанія "Доктор Онлайн" дотримується найкращих світових практик шифрування, зберігання та захисту інформації. Використовується захищена платформа для чат-аудіо-відеозв’язку, що забезпечує зберігання та нерозголошення персональних даних користувачів згідно з угодою користувача та відповідно до законодавства про захист персональних даних.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА