Інтерфакс-Україна
15:40 26.03.2020

"Київстар" продовжив дію безкоштовного доступу до гарячих ліній, сервісів віддаленої роботи та консультацій лікарів онлайн до 24 квітня

2 хв читати
"Київстар" продовжив дію безкоштовного доступу до гарячих ліній, сервісів віддаленої роботи та консультацій лікарів онлайн до 24 квітня

Оператор мобільного зв'язку компанія "Київстар" продовжила термін дії акцій і пропозицій до 24 квітня 2020 року, які було запроваджено в підтримку приватних і корпоративних клієнтів у період карантину, йдеться в повідомленні оператора.

Абоненти оператора можуть телефонувати без плати за трафік на номери гарячих ліній Міністерства охорони здоров'я України, Центру громадського здоров'я (ЦГЗ), урядового контакт-центру тощо. (Повний список телефонів доступний на сайті оператора), де можна дізнатися інформацію про заходи профілактики поширення коронавірусу. Також без списання мегабайт мобільного інтернету абоненти можуть користуватися інформаційно-довідковими сайтами урядових установ, зокрема сайтами Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), МОЗ та Міністерства закордонних справ України, сайтом сovid19 та іншими.

Абоненти оператора зможуть продовжити користуватися онлайн-консультаціями лікарів через мобільний додаток Doctor Online без оплати.

Для контрактних клієнтів-фізосіб і бізнес-клієнтів оператор збільшив ліміти в рамках послуги "Відстрочка платежу", що дасть змогу відтермінувати оплату за послуги, використані в березні або квітні 2020 року. Для абонентів, які не користуються кредитними лімітами, "Київстар" до 24 квітня скасував комісію у разі замовлення додаткових коштів.

Окрім цього, в рамках послуги "Київстар ТБ" оператор продовжив вільний доступ до новинних і дитячих телеканалів.

Для бізнес-клієнтів без оплати доступні такі сервіси оператора, як "Віртуальна мобільна АТС", Star.docs, Сервіс Microsoft Office 365 і StarTeams.

Окрім того, "Київстар" за сприяння Національної служби здоров'я надає бонуси лікарям первинки, які зареєстровані в електронній системі охорони здоров'я. Лікар отримає 150 бонусів (1 бонус - еквівалент 1 грн) протягом п'яти днів після заявки і зможе витратити їх протягом 30 днів на дзвінки і SMS на території Україні, послуги інтернету, оплату пакета послуг за тарифним планом.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України запровадив режим надзвичайної ситуації у всій країні на 30 днів - до 24 квітня поточного року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявок на суму в 8,7 раза більшу

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

Кабмін запускає Координаційний штаб звʼязку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА