Інтерфакс-Україна
19:04 13.04.2020

"Київстар" запустив інтерактивну карту дотримання правил самоізоляції абонентами на основі big data

2 хв читати
"Київстар" запустив інтерактивну карту дотримання правил самоізоляції абонентами на основі big data

Мобільний оператор компанія "Київстар" запустив інтерактивний сервіс "Просто залишайтеся вдома" - побудовану на big data карту дотримання правил самоізоляції його абонентами, йдеться в повідомленні на сайті оператора в понеділок.

"Ми сподіваємося, що наочна ілюстрація важливої та корисної інформації у вигляді інтерактивних графіків і карт, побудованих на основі даних big data, допоможе користувачам краще зрозуміти, що відбувається", - коментує ініціативу оператора директор з маркетингу "Київстар" Павло Даніман.

Він також зазначив, що відображені на карті основні показники роботи мережі оператора наочно показують, як "Київстар" справляється з навантаженнями на мережу.

Згідно з оприлюдненою оператором інформацією, в Києві та Київській області відсоток осіб, які обмежили свої пересування в період самоізоляції, становить 29,22%, в Одеській області обмежують свої пересування 21,89% жителів, в Харківській - 19,15% жителів, у Львівській - 18,77%, в Дніпровській - 18,28% жителів.

При цьому найменша кількість жителів обмежили свої переміщення в Луганській (7,29% населення), Чернівецькій (8,54%) і Чернігівській (9,34%) областях.

"Методологія визначення індексу дотримання самоізоляції будується на основі аналітики зміни базових станцій телефонами групи абонентів "Київстар" і віддалення від зони переважного місця розташування на радіус більше ніж 1000 м у рамках календарного дня, за який виконується розрахунок даних", - наголошується в повідомленні оператора.

Графік користування сервісами мобільного оператора відображає, як змінилося споживання голосового зв'язку і мобільного інтернету в середньому в період карантину порівняно з докарантинним періодом.

Інтерактивні карти та аналітичні графіки, оприлюднені оператором, показують, як у період карантину абоненти "Київстар" користуються мобільним зв'язком та мобільним інтернетом, а також як у кожній з областей України жителі й гості дотримуються правил самоізоляції та які міста виявилися найбільш свідомими в цьому питанні.

За даними оператора, у період карантину в березні на 7% зросла кількість вхідних і вихідних дзвінків, а їх тривалість у середньому збільшилася на 27%. При цьому середньодобове використання абонентами інтернету зросло на 12%.

Оператор наголошує, що графіки та діаграми автоматично побудовані на алгоритмах big data "Київстар" і є середньостатистичними зрізами поведінки не конкретних фізичних осіб, а деяких категорій або груп абонентів.

"Київстар" оновлюватиме дані відповідно до актуальності інформації.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У "Дії" з 13 жовтня тимчасово не працюватимуть дві послуги — заміна техпаспорта та перереєстрація авто

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

"Vodafone Україна" вп’яте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 96% номіналу

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

TSMC у III кварталі збільшила виручку на 30%

Міжнародна компанія з українським корінням BHAG виходить на ринок України з цифровими рішеннями BEEDIGIT та factory.online

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА