Інтерфакс-Україна
15:07 17.04.2020

"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

2 хв читати
"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

Найпоширенішими запитами мобільному оператору "Київстар" на підключення сервісів для бізнесу за місяць карантину були рішення, що дають змогу компаніям за межами офісів комунікувати з працівниками та клієнтами, забезпечити персонал інструментами для спільної роботи, а також налагодити ефективний обмін документами.

Як повідомила прес-служба компанії у п'ятницю, кількість підключень сервісів Microsoft Office 365 і StarTeams за зазначений період зросла загалом більше ніж у 20 разів. Крім того, майже у 2,5 разу збільшилася кількість підключень сервісу електронного документообігу Star.Docs. Переважна більшість заявок надійшла від представників середнього та малого бізнесу.

Ще одним із поширених запитів "Київстару" була організація віддаленої роботи відділів продажу і контакт-центрів. Так, за даними оператора, кількість підключень віртуальної мобільної АТС зі швидким переносом усіх дзвінків із фіксованих телефонних ліній офісів на мобільні номери співробітників, котрі працюють удома, зросла більше ніж учетверо для великих компаній і більше ніж удвічі для середнього та малого бізнесу.

Найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи замовили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та обробної промисловості, сільськогосподарського й фінансового секторів, готельного та будівельного бізнесів, державних підприємств, закладів охорони здоров'я, постачальників природних ресурсів і компанії, що надають послуги для бізнесу й населення.

Як повідомлялося, мобільний оператор "Київстар" у березні скасував абонентську плату за найбільш затребувані сервіси, що дають змогу провадити ділову активність віддалено. До таких сервісів належать: Microsoft Office 365 і StarTeams, віртуальна мобільна АТС, система електронного документообігу Star.Docs, центр управління IoT.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У "Дії" з 13 жовтня тимчасово не працюватимуть дві послуги — заміна техпаспорта та перереєстрація авто

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

"Vodafone Україна" вп’яте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 96% номіналу

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

TSMC у III кварталі збільшила виручку на 30%

Міжнародна компанія з українським корінням BHAG виходить на ринок України з цифровими рішеннями BEEDIGIT та factory.online

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА