Інтерфакс-Україна
15:07 17.04.2020

"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

2 хв читати
"Київстар" констатує збільшення попиту на підключення сервісів для віддаленого офісу Microsoft Office 365 і StarTeams у 20 разів

Найпоширенішими запитами мобільному оператору "Київстар" на підключення сервісів для бізнесу за місяць карантину були рішення, що дають змогу компаніям за межами офісів комунікувати з працівниками та клієнтами, забезпечити персонал інструментами для спільної роботи, а також налагодити ефективний обмін документами.

Як повідомила прес-служба компанії у п'ятницю, кількість підключень сервісів Microsoft Office 365 і StarTeams за зазначений період зросла загалом більше ніж у 20 разів. Крім того, майже у 2,5 разу збільшилася кількість підключень сервісу електронного документообігу Star.Docs. Переважна більшість заявок надійшла від представників середнього та малого бізнесу.

Ще одним із поширених запитів "Київстару" була організація віддаленої роботи відділів продажу і контакт-центрів. Так, за даними оператора, кількість підключень віртуальної мобільної АТС зі швидким переносом усіх дзвінків із фіксованих телефонних ліній офісів на мобільні номери співробітників, котрі працюють удома, зросла більше ніж учетверо для великих компаній і більше ніж удвічі для середнього та малого бізнесу.

Найбільше підключень сервісів для віддаленої роботи замовили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та обробної промисловості, сільськогосподарського й фінансового секторів, готельного та будівельного бізнесів, державних підприємств, закладів охорони здоров'я, постачальників природних ресурсів і компанії, що надають послуги для бізнесу й населення.

Як повідомлялося, мобільний оператор "Київстар" у березні скасував абонентську плату за найбільш затребувані сервіси, що дають змогу провадити ділову активність віддалено. До таких сервісів належать: Microsoft Office 365 і StarTeams, віртуальна мобільна АТС, система електронного документообігу Star.Docs, центр управління IoT.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявок на суму в 8,7 раза більшу

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

Кабмін запускає Координаційний штаб звʼязку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА