Інтерфакс-Україна
13:20 20.05.2020

Зеленський оцінює витрати телеканалів на лобізм і політичний вплив у $1-1,1 млрд на рік

1 хв читати

Президент України Володимир Зеленський оцінює витрати телеканалів на виробництво лобістського та політичного контенту в $1-1,1 млрд на рік.

"Розуміючи повністю контент і кон'юнктуру всіх медіагруп на ринку, десь 1-1,1 млрд (доларів США на рік - ІФ) витрачають власники грошей і власники телеканалів на те, щоб виробляти той контент, який лобіює їхні інтереси і має вплив на політичну ситуацію в країні... І це не рекламні гроші, це з їхнього бізнесу", - заявив він на прес-конференції в середу в Києві, відповідаючи на запитання телеканалу NewsOne.

Президент також зазначив, що Україні потрібно майже $1 млрд, щоб "ще трохи допомогти саме бідним людям" і продовжити підвищення середньої зарплати у країні.

"Щоб допомогти бідним, власникам телеканалів треба витрачати гроші не на контент проти України (або не проти України, а проти влади, оскільки влада - це не Україна, хоча український народ обирав владу), а на допомогу бідним людям. І саме у власників телеканалів - а ви, до речі, одна з тих груп, де гроші у власників є - могли б теж допомогти нашій країні. А доки ваші власники будуть про це лише думати, ми це реально робимо", - заявив президент.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрпошта" повідомила про можливі затримки доставки посилок на південь Одещини

"Нова пошта" повідомила про можливі затримки в доставці посилок у західній частині Одещини

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА