Кількість туристів на курортах Одещини, Миколаївщини та Херсонщини зросла на 30% - "Vodafone Україна"
Гео-аналітика мобільного оператора компанії "Vodafone Україна" свідчить, що кількість туристів, що відвідали Одесу в червні цього року, повернулася на докарантинний рівень.
Як наголошується у повідомленні прес-служби компанії, в День Конституції туристів в Одесі було вдвічі більше, ніж на 8 березня. Найбільше туристів приїхали з Київської області, на другому місці - жителі Одеської області, за ними - Херсонська, Запорізька та Дніпропетровська області.
"Судячи зі збільшення інтернет-трафіку та кількості 4G-користувачів загалом внутрішній туризм на українських морських курортах Одеської, Миколаївської та Херсонської областей зріс на 30% порівняно з аналогічними вихідними минулого року", - наголошується у повідомленні оператора.
Ще більшу динаміку, за даними "Vodafone Україна", демонструють приморські курортні міста і селища Азовського моря - у Запорізькій і Донецькій областях.
"Судячи з того, як розподілявся трафік, найпопулярнішими на східному узбережжі цього року залишаться Бердянськ і Кирилівка - там відзначено найбільший обсяг інтернет-трафіку. Середньодобовий трафік там становить 20ТБ і 13 ТБ відповідно, що на 37% і 55% більше порівняно з минулим роком", - наголошує оператор.
Серед нових напрямків зі зростаючою популярністю серед туристів "Vodafone Україна" відзначає прибережні селища Донецької області: Білосарайська Коса (+177%), Ялта (+124%) і Урзуф (+101%), що показали найвищий приріст трафіку.
"Прогноз відвідуваності курортів на основі власної дата-аналітики дає змогу інженерам компанії забезпечити достатню ємність мережі - за допомогою стаціонарного обладнання та пересувних базових станцій - у гарячих точках з урахуванням органічного зростання трафіку", - повідомили у "Vodafone Україна".
За даними оператора, завдяки своєчасному реагуванню середня швидкість на морських курортах у червні не впала - навпаки, зросла у 1,5 раза порівняно з минулим роком.
"Телеком-аналітика дає можливість для міст підготуватися до туристичного сезону і поліпшити власну туристичну привабливість. Нові технології здатні повністю змінити процес міського планування, моніторингу та реагування на надзвичайні ситуації, оскільки дають змогу ухвалювати миттєві та математично точні рішення", - наголошують у "Vodafone Україна".
Як повідомлялося, наприкінці червня українські туроператори звернулися до президента Володимира Зеленського з вимогою ввести антикризові заходи для підтримки виїзного туризму.