17:55 08.07.2020

"Vodafone Україна" підтримав інформкампанію НБУ із протидії платіжному шахрайству

2 хв читати

Мобільний оператор компанія "Vodafone Україна" став партнером інформаційної кампанії протидії платіжному шахрайству, ініційованої Національним банком України (НБУ).

Як зазначається в повідомленні оператора, мета інформаційної кампанії "#ШахрайГудбай" - навчити українців основних правил безпеки безготівкових і онлайн-платежів.

"Vodafone Україна" допомагатиме в поширенні інформації про загрози шахрайства й поділиться своєю експертизою у сфері безпеки для широкої аудиторії у форматі онлайн-уроків.

Як зазначається в повідомленні оператора, в Україні, як і у світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія - коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.

"Якщо раніше ми боролися з накладками на банкомати, через які шахраї викрадали дані карток, то тепер ми боремося за обізнаність населення, адже переважно люди стають жертвами шахраїв через недотримання основних правил платіжної безпеки", - зазначає директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Олексій Шабан.

За його словами, минулого року в Україні сталося майже 72 тис. випадків незаконних дій із платіжними картками, 58% з яких - в інтернеті. При цьому, за даними НБУ, шахрайство з накладками на банкомати вже практично відійшло в минуле.

"Уперше в історії України НБУ організовує таку масштабну інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству, яку підтримує широке коло однодумців. До кампанії висловили готовність долучитися понад 50 партнерів - представників соціально відповідального бізнесу різних галузей", - зазначає директор Департаменту комунікацій НБУ Наталія Бондаренко.

Розповідати про правила платіжної безпеки планується на телебаченні та під час радіоефірів, у газетах і на інформаційних порталах, у месенджерах і через SMS, у метро, на вокзалах і навіть у платіжках за електроенергію.

"Vodafone провадить системну роботу, щоб зменшити ризики шахрайства, спрямовані на клієнтів банків, які є і нашими клієнтами. Окрім внутрішніх інструментів, які запобігають можливості заволодіти SIM-карткою клієнта, ми розробили та пропонуємо банкам спеціалізований продукт на основі власної дата-аналітики, який допоможе банкам захистити гаманці своїх клієнтів", - заявила PR-директор "Vodafone Україна" Вікторія Рубан.

Вона наголосила, що оператор відкритий для інформаційної співпраці й готовий ділитися досвідом фахівців компанії з протидії шахрайству.

Інформаційна кампанія відбуватиметься в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Sony веде переговори з Apollo про спільну купівлю Paramount - ЗМІ

"Київстар" призначив директоркою із корпоративних зв'язків Оленицьку

Україна має власні розробки, які допоможуть перебити телевізійний сигнал РФ у прикордонні, - Зеленський

Витрати на генеративний ШІ в АТР досягнуть $26 млрд до 2027 року

Tesla просить акціонерів повторно схвалити винагороду Маска в $56 млрд, скасовану судом

Apple розгляне можливість виробництва пристроїв в Індонезії - Кук

ЦПД спільно з TikTok мають намір блокувати "сумнівні" акаунти

Рішення про скасування арешту 19,8% корпоративних прав lifecell дасть змогу закрити угоду з NJJ у максимально короткий термін - CEO "Датагруп-Воля"

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ЗАДОВОЛЬНИВ ПОЗОВ LIFECELL, ЗНЯВШИ АРЕШТ ІЗ 19,8% КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ КОМПАНІЇ

Фрідман не отримає жодного цента від продажу lifecell, як і передбачають транзакційні документи - Шелемба

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА