Інтерфакс-Україна
17:55 08.07.2020

"Vodafone Україна" підтримав інформкампанію НБУ із протидії платіжному шахрайству

2 хв читати

Мобільний оператор компанія "Vodafone Україна" став партнером інформаційної кампанії протидії платіжному шахрайству, ініційованої Національним банком України (НБУ).

Як зазначається в повідомленні оператора, мета інформаційної кампанії "#ШахрайГудбай" - навчити українців основних правил безпеки безготівкових і онлайн-платежів.

"Vodafone Україна" допомагатиме в поширенні інформації про загрози шахрайства й поділиться своєю експертизою у сфері безпеки для широкої аудиторії у форматі онлайн-уроків.

Як зазначається в повідомленні оператора, в Україні, як і у світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія - коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.

"Якщо раніше ми боролися з накладками на банкомати, через які шахраї викрадали дані карток, то тепер ми боремося за обізнаність населення, адже переважно люди стають жертвами шахраїв через недотримання основних правил платіжної безпеки", - зазначає директор департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Олексій Шабан.

За його словами, минулого року в Україні сталося майже 72 тис. випадків незаконних дій із платіжними картками, 58% з яких - в інтернеті. При цьому, за даними НБУ, шахрайство з накладками на банкомати вже практично відійшло в минуле.

"Уперше в історії України НБУ організовує таку масштабну інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству, яку підтримує широке коло однодумців. До кампанії висловили готовність долучитися понад 50 партнерів - представників соціально відповідального бізнесу різних галузей", - зазначає директор Департаменту комунікацій НБУ Наталія Бондаренко.

Розповідати про правила платіжної безпеки планується на телебаченні та під час радіоефірів, у газетах і на інформаційних порталах, у месенджерах і через SMS, у метро, на вокзалах і навіть у платіжках за електроенергію.

"Vodafone провадить системну роботу, щоб зменшити ризики шахрайства, спрямовані на клієнтів банків, які є і нашими клієнтами. Окрім внутрішніх інструментів, які запобігають можливості заволодіти SIM-карткою клієнта, ми розробили та пропонуємо банкам спеціалізований продукт на основі власної дата-аналітики, який допоможе банкам захистити гаманці своїх клієнтів", - заявила PR-директор "Vodafone Україна" Вікторія Рубан.

Вона наголосила, що оператор відкритий для інформаційної співпраці й готовий ділитися досвідом фахівців компанії з протидії шахрайству.

Інформаційна кампанія відбуватиметься в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Участь у дебютних змаганнях Всеукраїнської Ліги FPV-перегонів взяли 80 команд із 50 закладів освіти

Сервіси Coinbase, Reddit, Signal, McDonald's і Disney зіткнулися з проблемами на тлі збою AWS

Vodafone Group та Vodafone Україна прокладуть підводну кабельну систему через Чорне море вартістю понад EUR100 млн

Мінкультури знову погодило преміювання гендиректора "Укрінформ" і його заступників у 165-215% до окладу

Батьки дітей з інвалідністю тепер можуть отримати відстрочку в "Резерв+" - Міноборони

Група компаній "Нова" планує зрости у 4 рази за 5 років за рахунок світової експансії – засновник

Україна у І півріччі 2025р посіла 5 місце у світі та 3 в Європі за кількістю кібератак – звіт Microsoft

Vodafone Україна встановить СЕС на 360 кВт на 100 базових станціях наприкінці 2025 - на початку 2026 рр.

monobank все ще працює зі перебоями через участь понад 10% клієнтів у розіграшу з нагоди декларування 10 млн клієнтів

FRACTAL впровадила консолідоване казначейство IT-Enterprise та досягла економії 1,7 млн грн на рік

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА