09:47 29.07.2020

"Vodafone Україна" за спрощення процедури перенесення номера загалом, але проти дозволу переносити знеособлені номери

3 хв читати

Мобільний оператор компанія "Vodafone Україна" вважає, що дозвіл переносити неідентифіковані абонентські номери без реєстрації на стороні оператора-донора може призвести до зловживань із боку недобросовісних абонентів і зловмисників.

"Загалом ми не виступаємо проти ідеї спрощення процедури перенесення номера. Зокрема, ми підтримуємо зменшення терміну переносу до одного дня і здійснення ідентифікації абонентів під час перенесення за допомогою універсальних ідентифікаторів, таких як код ЄДРПОУ або ІПН", - пояснили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі "Vodafone Україна".

Водночас в оператора викликає занепокоєння ідея Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації, відмовитися від заборони перенесення абонентських номерів, що обслуговуються знеособлено (анонімно).

"Спрощення процесу перенесення номера та усунення кроку ідентифікації під час перенесення повністю знеособленого абонента пов'язане з величезними ризиками, зокрема втрати телефонного номера і нанесення збитків, пов'язаних із його використанням як ідентифікатора для певних видів послуг, зокрема фінансових", - зазначили у "Vodafone Україна".

На думку оператора, сьогодні ОТР-пароль, яким регулятор хоче замінити повноцінну ідентифікацію знеособленого абонента, вже використовується для ідентифікації під час заміни SIM-карт і демонструє необхідність посилення захисту, у зв'язку з постійними спробами шахраїв отримати й скористатися таким паролем для швидкого оволодіння SIM-картою абонента й миттєвого здійснення шахрайських дій, наслідки яких є непередбачуваними і не завжди зворотними.

У "Vodafone Україна" також зазначили, що послугу перенесення абонентського номера вже надають з урахуванням механізму one-stop-shoping, оскільки замовлення послуг і так здійснюється безпосередньо в оператора-одержувача. Однак, на думку компанії, реєстрація абонента, який отримує послуги анонімно, - окремий процес, необхідний не тільки для перенесення номера, а й для інших дій, пов'язаних передусім із безпекою самого абонента.

На думку оператора, реєстрація абонента є важливим запобіжником для самого користувача, з урахуванням того, що більше ніж 95% загальної бази абонентів отримують послуги знеособлено.

У "Vodafone Україна" також наголосили, що відсилання НКРЗІ на досвід інших країн, що використовують механізм one-stop-shoping під час перенесення номерів, в даному випадку не є коректними, оскільки абоненти в цих країнах отримують послуги зв'язку виключно на підставі повної ідентифікації.

Як повідомлялося, lifecell за перенесення реєстрації абонента, котрий скористався MNP, на оператора-одержувача.

"Київстар" не підтримує ініціативи державного регулятора в частині дозволу незареєстрованим абонентам звертатися за послугою з перенесення абонентських номерів, вважаючи її небезпечною і такою, що веде до зростання шахрайства.

Українська міжбанківська асоціація членів платіжних систем "ЕМА" проти перенесення передплачених абонномерів без реєстрації в оператора-донора. Фінорганізації-члени "ЕМА" вважають, що перенесення неідентифікованих абонентських номерів без реєстрації в оператора-донора небезпечне і може призвести до зростання шахрайства.

Як стало відомо "Інтерфакс-Україна", 30 липня НКРЗІ проведе засідання, присвячене спрощенню процедури перенесення номерів, зокрема розглядатимуть питання дозволу незареєстрованим абонентам звертатися за послугою з перенесення абонентських номерів без обов'язкової реєстрації в оператора-донора.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА