16:07 09.10.2020

"Київстар" готовий ділитися своїми ресурсами та сервісами з бізнесом для запуску нових сервісів

2 хв читати
"Київстар" готовий ділитися своїми ресурсами та сервісами з бізнесом для запуску нових сервісів

Мобільний оператор компанія "Київстар" готова ділитися з бізнесом своїми ресурсами та сервісами для створення нових застосунків і сервісів під різні моделі співпраці, зокрема партнерство.

"Ми як оператор дуже закрита система. Багато в чому це пов'язано з тим, що для нас будь-який тип партнерства - це дуже високі ризики. Ми великий бізнес і, залучаючи невеликого партнера, ризикуємо. Тому довгі роки ми були затиснуті в собі... Але мені здається, що на новому еволюційному витку - цифровому, IТ та диджитал - нам треба відкритися", - заявив президент "Київстару" Олександр Комаров на конференції в Києві в четвер увечері.

За його словами, нині ринок мобільного зв'язку має величезний підприємницький потенціал, співпрацювати з яким повною мірою великі компанії неспроможні через високу забюрократизованість процесів. Водночас ця сфера дуже приваблива з точки зору швидкості генерування ідей і їх корисності для галузі загалом.

"Ми маємо таку концепцію - "Відкритий оператор". Нині є дуже модна історія: відкритий API-банк, коли за великим рахунком обмін знеособленою клієнтською інформацією дає змогу вибудовувати додатковий бізнес поверх базових банківських процесів і сервісів. Ми маємо приблизно такого плану бачення стосовно мобільного бізнесу", - наголосив Комаров.

Він також нагадав, що раніше "Київстар" намагався залучати розробників зі сторони на рівні акселераторів, відібрав навіть кілька цікавих проектів, проте "задушив їх своєю бюрократією".

"Ми вивчили найпопулярніші напрями для бізнес-партнерів, підготували для них визначені технологічні API-стеки й у принципі готові на рівні пілота в подальші шість місяців відкриватися і дивитися, чи виходить у потенційних партнерів придумати якісь бізнес-моделі або бізнес-сервіси, які були б цікаві нашим клієнтам", - повідомив Комаров.

Він заявив, що відкритість оператора для компаній-партнерів означає можливість технологічно підключатися до мережі та знеособлених даних оператора, а також наявність "IТ-пісочниці", де можна тестувати ідеї та продукти на етапі їх розробки.

За його словами, "Київстар" готовий розглядати різні моделі співпраці, зокрема й партнерство. "Завжди, за великим рахунком, постає питання поділу грошей. Але наше завдання наразі - довести людей до розмови про гроші", - сказав він.

Комаров також розповів про плани "Київстару" незабаром трансформуватися з оператора в сучасну диджитал-IТ-компанію, спроможну розробляти власні продукти й досить успішно комерціалізувати партнерські продукти на своїй мережі.

У планах "Київстару" - до кінця року посилити відділ внутрішньої розробки, щоб на 120 осіб диджитал-підрозділу мати щонайменше 70 власних розробників.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА