15:21 12.11.2020

Велика трійка мобільних операторів обмежила роботу співробітників в офісах, за підозри на COVID-19 роблять ПЛР-тестування

4 хв читати
Велика трійка мобільних операторів обмежила роботу співробітників в офісах, за підозри на COVID-19 роблять ПЛР-тестування

Оператор мобільного зв'язку "Київстар" організував ПЛР-тестування для співробітників за наявності симптомів і показань у рамках медичної страховки, а для співробітників, що контактували з хворим, - за рахунок компанії.

"Тестування співробітників, які мають симптоми ГРВІ або коронавірусної інфекції, здійснюється в рамках програми страхування. Для співробітників, які працюють в офісі, у разі потенційного контакту з хворим на COVID-19 тестування проводиться в приватній лабораторії за рахунок компанії - за потреби", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-центрі "Київстару", зазначивши, що тестування проводиться методом ПЛР.

При цьому якщо тестування проводиться через страхову компанію, обмежень чи переваг щодо вибору лабораторії немає. В інших випадках це приватна лабораторія, яка покриває більшість міст України, де працюють співробітники компанії.

"Якщо співробітник має позитивний результат тесту ПЛР, він проходить лікування залежно від призначень і рекомендацій лікаря. Після лікування він може повернутися до роботи в офісі, лише отримавши негативний ПЛР-тест", - зазначили в "Київстарі".

У компанії також наголосили, що після оголошення карантину "Київстар" вже за кілька днів перейшов на гібридну модель роботи, змінивши офіс на віддалені робочі місця. Велика частина колективу і сьогодні працює віддалено. При цьому оператор враховує й виконує рекомендації та накази МОЗ щодо тестування на COVID-19.

Водночас у "Vodafone Україна" зосередилися на превентивних заходах для мінімізації ризику зараження вірусом і поширення COVID-19 серед співробітників. Компанія, зокрема, забезпечила можливість повноцінної віддаленої роботи, запровадила обов'язкову кількість віддалених днів - щонайменше два дні на тиждень. Усі офіси оператора забезпечені засобами дезінфекції, вимірювачами температури, регулярно відбувається ретельне прибирання та дезінфекція.

"Наші співробітники користуються корпоративною страховкою. Вона не покриває COVID-19, оскільки договір укладали в доковідний період. Тому в компанії ухвалено рішення, що за потреби ми додатково покриваємо всі витрати на тестування і лікування COVID, яке призначає лікар. Цей механізм відпрацьований і не потребує тривалих погоджень", - повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" начальник відділу зв'язків з громадськістю "Vodafone Україна" Вікторія Рубан.

За її словами, кожен співробітник оператора також має у своєму страховому пакеті певний ліміт, який може витратити на власний розсуд: тренування в залі чи басейн, оздоровчі процедури, додаткові медичні обстеження або тести, зокрема на COVID-19, якщо є бажання здати такий тест без призначення лікаря.

"Ми здійснюємо активну комунікацію зі своїми співробітниками, щоб кожен знав, як діяти і куди звертатися в разі виявлення симптомів захворювання у себе або контактів із хворими. Окрім цього, ми регулярно проводимо онлайн-зустрічі з лікарями-інфекціоністами та медичними експертами. Запрошуємо психологів, які допомагають нашим співробітникам порадами у найрізноманітніших питаннях, наприклад, як спілкуватися з дітьми під час карантину, коли вся сім'я проводить більшість часу в замкнутому просторі", - наголосила Рубан.

У разі позитивного результату на COVID-19 в "Vodafone Україна" діє чіткий алгоритм, згідно з яким хворий співробітник самоізолюється й обмежує всі контакти, звертається до страхової для отримання необхідного лікування і відкриває лікарняний, інформує свого безпосереднього керівника. Усі співробітники, які були в контакті з хворим, роблять тести на COVID-19 і до дня отримання результатів працюють з дому.

Після лікування та в разі отримання негативного результату тестів співробітник виходить на роботу згідно зі своїм стандартним графіком.

Команда оператора lifecell продовжує працювати у віддаленому форматі, тому в загальному тестуванні співробітників немає потреби, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" в. о. директора з підтримки бізнесу Наталія Дороніна.

"Тестування проводиться за наявності симптомів захворювання для співробітників, які в силу специфіки своїх завдань не можуть виконувати їх віддалено і мають відвідувати офісні або інші приміщення компанії (наприклад, склади), а також для співробітників із роз'їзним характером роботи (співробітникам територіальних підрозділів дирекції продажів, інженерам з експлуатації базових станцій і тестування мережі)", - зазначила вона.

Якщо співробітник захворює, lifecell допомагає з організацією проведення тестування для нього, а також для тих колег, хто перебував із ним у прямому контакті.

Тестування організовуємо за допомогою страхової компанії, пропонуючи зручний для співробітників час і місце проведення тесту (клініка, лабораторія) на всій території України. Витрати на проведення тестування покриваються за рахунок lifecell.

"Використовуємо ПЛР-діагностику, що дає змогу виявляти наявність вірусу в організмі зараз. Медичні заклади обираємо за допомогою страхової компанії. Якщо результат позитивний, співробітник йде на самоізоляцію для проходження курсу лікування", - наголосила Дороніна.

Повернення до роботи (якщо віддалений характер роботи неможливо застосувати) в lifecell можливе лише після повного одужання: за наявності закритого лікарняного листа або після трьох тижнів самоізоляції з моменту підтвердження позитивного діагнозу за повної відсутності будь-яких респіраторних симптомів або за наявності негативного тесту на COVID-19.

Стандартна корпоративна медична страховка lifecell не покриває СOVID-19, проте компанія надає додаткову підтримку співробітникам у разі захворювання.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На сайтах держорганів впроваджують цифровий сервіс "Почуй мене", який спростить отримання послуг для людей із порушеннями слуху

Сервіс "єМалятко" стає доступним для жителів тимчасово окупованих територій

Зеленський анонсував забезпечення швидкого доступу в інтернет у всій Україні вже цього року

Шмигаль про цифровізацію держави: Попереду розвиток цифрової грамотності серед українців

24 серпня державні органи України переведуть роботу в цифровий режим - Зеленський

"Укрпошта" вирішила купити невеликий банк і шукає оцінювача - голова правління

Жителі сіл за 50 км зоні від держкордону не мають доступу до українських телеканалів - глава Держспецзв'язку

"Укрексімбанк" видасть КРРТ кредит на 490 млн грн під держгарантії на будівництво Multiplex MX-7

Україна побудує цифрову загальнонаціональну телемережу для протидії інформаційному впливу, до кінця року сигнал покриє 95% підконтрольних територій

Мінцифри в червні відкриє новий центр "Дія.Бізнес" в Одесі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА