15:21 12.11.2020

Велика трійка мобільних операторів обмежила роботу співробітників в офісах, за підозри на COVID-19 роблять ПЛР-тестування

4 хв читати
Велика трійка мобільних операторів обмежила роботу співробітників в офісах, за підозри на COVID-19 роблять ПЛР-тестування

Оператор мобільного зв'язку "Київстар" організував ПЛР-тестування для співробітників за наявності симптомів і показань у рамках медичної страховки, а для співробітників, що контактували з хворим, - за рахунок компанії.

"Тестування співробітників, які мають симптоми ГРВІ або коронавірусної інфекції, здійснюється в рамках програми страхування. Для співробітників, які працюють в офісі, у разі потенційного контакту з хворим на COVID-19 тестування проводиться в приватній лабораторії за рахунок компанії - за потреби", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-центрі "Київстару", зазначивши, що тестування проводиться методом ПЛР.

При цьому якщо тестування проводиться через страхову компанію, обмежень чи переваг щодо вибору лабораторії немає. В інших випадках це приватна лабораторія, яка покриває більшість міст України, де працюють співробітники компанії.

"Якщо співробітник має позитивний результат тесту ПЛР, він проходить лікування залежно від призначень і рекомендацій лікаря. Після лікування він може повернутися до роботи в офісі, лише отримавши негативний ПЛР-тест", - зазначили в "Київстарі".

У компанії також наголосили, що після оголошення карантину "Київстар" вже за кілька днів перейшов на гібридну модель роботи, змінивши офіс на віддалені робочі місця. Велика частина колективу і сьогодні працює віддалено. При цьому оператор враховує й виконує рекомендації та накази МОЗ щодо тестування на COVID-19.

Водночас у "Vodafone Україна" зосередилися на превентивних заходах для мінімізації ризику зараження вірусом і поширення COVID-19 серед співробітників. Компанія, зокрема, забезпечила можливість повноцінної віддаленої роботи, запровадила обов'язкову кількість віддалених днів - щонайменше два дні на тиждень. Усі офіси оператора забезпечені засобами дезінфекції, вимірювачами температури, регулярно відбувається ретельне прибирання та дезінфекція.

"Наші співробітники користуються корпоративною страховкою. Вона не покриває COVID-19, оскільки договір укладали в доковідний період. Тому в компанії ухвалено рішення, що за потреби ми додатково покриваємо всі витрати на тестування і лікування COVID, яке призначає лікар. Цей механізм відпрацьований і не потребує тривалих погоджень", - повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" начальник відділу зв'язків з громадськістю "Vodafone Україна" Вікторія Рубан.

За її словами, кожен співробітник оператора також має у своєму страховому пакеті певний ліміт, який може витратити на власний розсуд: тренування в залі чи басейн, оздоровчі процедури, додаткові медичні обстеження або тести, зокрема на COVID-19, якщо є бажання здати такий тест без призначення лікаря.

"Ми здійснюємо активну комунікацію зі своїми співробітниками, щоб кожен знав, як діяти і куди звертатися в разі виявлення симптомів захворювання у себе або контактів із хворими. Окрім цього, ми регулярно проводимо онлайн-зустрічі з лікарями-інфекціоністами та медичними експертами. Запрошуємо психологів, які допомагають нашим співробітникам порадами у найрізноманітніших питаннях, наприклад, як спілкуватися з дітьми під час карантину, коли вся сім'я проводить більшість часу в замкнутому просторі", - наголосила Рубан.

У разі позитивного результату на COVID-19 в "Vodafone Україна" діє чіткий алгоритм, згідно з яким хворий співробітник самоізолюється й обмежує всі контакти, звертається до страхової для отримання необхідного лікування і відкриває лікарняний, інформує свого безпосереднього керівника. Усі співробітники, які були в контакті з хворим, роблять тести на COVID-19 і до дня отримання результатів працюють з дому.

Після лікування та в разі отримання негативного результату тестів співробітник виходить на роботу згідно зі своїм стандартним графіком.

Команда оператора lifecell продовжує працювати у віддаленому форматі, тому в загальному тестуванні співробітників немає потреби, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" в. о. директора з підтримки бізнесу Наталія Дороніна.

"Тестування проводиться за наявності симптомів захворювання для співробітників, які в силу специфіки своїх завдань не можуть виконувати їх віддалено і мають відвідувати офісні або інші приміщення компанії (наприклад, склади), а також для співробітників із роз'їзним характером роботи (співробітникам територіальних підрозділів дирекції продажів, інженерам з експлуатації базових станцій і тестування мережі)", - зазначила вона.

Якщо співробітник захворює, lifecell допомагає з організацією проведення тестування для нього, а також для тих колег, хто перебував із ним у прямому контакті.

Тестування організовуємо за допомогою страхової компанії, пропонуючи зручний для співробітників час і місце проведення тесту (клініка, лабораторія) на всій території України. Витрати на проведення тестування покриваються за рахунок lifecell.

"Використовуємо ПЛР-діагностику, що дає змогу виявляти наявність вірусу в організмі зараз. Медичні заклади обираємо за допомогою страхової компанії. Якщо результат позитивний, співробітник йде на самоізоляцію для проходження курсу лікування", - наголосила Дороніна.

Повернення до роботи (якщо віддалений характер роботи неможливо застосувати) в lifecell можливе лише після повного одужання: за наявності закритого лікарняного листа або після трьох тижнів самоізоляції з моменту підтвердження позитивного діагнозу за повної відсутності будь-яких респіраторних симптомів або за наявності негативного тесту на COVID-19.

Стандартна корпоративна медична страховка lifecell не покриває СOVID-19, проте компанія надає додаткову підтримку співробітникам у разі захворювання.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА