Інтерфакс-Україна
13:37 16.11.2020

StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

2 хв читати
StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

Медіагрупа StarLightMedia спільно з оператором мобільного зв'язку компанією "Київстар" і технологічним партнером Adtеlligent запустили нове рішення для рекламодавців на основі Big Data.

Як зазначено в спільному прес-релізі компаній у понеділок, проект із показу реклами цільовій аудиторії дає змогу розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відеореклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора "Київстар".

У StarLightMedia зазначили, що наразі доступний високоімовірнісний таргетинг реклами за статтю та віком.

У подальшому планується розширення характеристик для таргетингу.

"Київстар" уже розробляє десятки алгоритмів для побудови знеособлених профілів потенційних клієнтів, які дають змогу з високою ймовірністю передбачати додаткові характеристики користувача інтернету з урахуванням результатів математичних моделей оператора.

"Ми не один рік йшли до цього. Майже те, що може робити найбільший світовий гравець - Google, - доступно тепер і на нашій рекламній диджитал-платформі, але з використанням результатів математичних алгоритмів, моделей... Цей проект дасть змогу зробити наші рекламні банерні та відеокампанії більше затребуваними для рекламодавця, а рекламу – цікавішою для користувача", - наголосила CIO дивізіону PayTV&Digital медіагрупи StarLightMedia Світлана Могилевська, слова якої наведено в повідомленні.

За словами директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку "Київстар" Костянтина Вечора, аналіз великих масивів знеособлених даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу - за допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, грамотніше побудувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування та запустити ефективну рекламну кампанію.

"Київстар" - найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами на кінець 2019 року користувалися близько 26,2 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 1 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

Медіагрупа SLM перебуває під управлінням створеної українським бізнесменом Віктором Пінчуком міжнародної інвестиційно-консалтингової компанії EastOne LLC. До групи входять, зокрема, телеканали СТБ, ICTV, "Новий канал", ICTV Ukraine, ОСЬ, М1 та М2.

Згідно з даними на сайті медіагрупи, у 2019 році її частка телеперегляду на українському ринку перевищувала 27%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Норвегія приєдналася до Талліннського механізму та планує інвестувати понад 100 млн грн на кіберстійкість України - Федоров

Фінляндія інвестує EUR30 млн у телеком-мережі України - Мінцифри

У "Резерв+" стало можливо сплатити штраф за невчасне уточнення персональних даних онлайн – Міноборони

Україна та Італія уклали документ, який передбачає виділення додатково 1 млн євро на зміцнення кібербезпеки – МЗС

"Нова пошта " в Молдові за перше півріччя 2025 року доставила 4,6 млн посилок , обсяг податків до Молдови склав 55,7 млн грн

"Укрпошта" відкрила модульне відділення у Римі, яке працюватиме під час URC2025 - Смілянський

xAI представила нову версію чат-бота Grok

Офіс "5 каналу" зазнав пошкоджень в результаті російського обстрілу

Глава соцмережі X Лінда Яккаріно несподівано оголосила про відставку

"Укрпошта" вводить пільги для жителів сільської місцевості

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА