Інтерфакс-Україна
13:37 16.11.2020

StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

2 хв читати
StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

Медіагрупа StarLightMedia спільно з оператором мобільного зв'язку компанією "Київстар" і технологічним партнером Adtеlligent запустили нове рішення для рекламодавців на основі Big Data.

Як зазначено в спільному прес-релізі компаній у понеділок, проект із показу реклами цільовій аудиторії дає змогу розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відеореклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора "Київстар".

У StarLightMedia зазначили, що наразі доступний високоімовірнісний таргетинг реклами за статтю та віком.

У подальшому планується розширення характеристик для таргетингу.

"Київстар" уже розробляє десятки алгоритмів для побудови знеособлених профілів потенційних клієнтів, які дають змогу з високою ймовірністю передбачати додаткові характеристики користувача інтернету з урахуванням результатів математичних моделей оператора.

"Ми не один рік йшли до цього. Майже те, що може робити найбільший світовий гравець - Google, - доступно тепер і на нашій рекламній диджитал-платформі, але з використанням результатів математичних алгоритмів, моделей... Цей проект дасть змогу зробити наші рекламні банерні та відеокампанії більше затребуваними для рекламодавця, а рекламу – цікавішою для користувача", - наголосила CIO дивізіону PayTV&Digital медіагрупи StarLightMedia Світлана Могилевська, слова якої наведено в повідомленні.

За словами директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку "Київстар" Костянтина Вечора, аналіз великих масивів знеособлених даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу - за допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, грамотніше побудувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування та запустити ефективну рекламну кампанію.

"Київстар" - найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами на кінець 2019 року користувалися близько 26,2 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 1 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

Медіагрупа SLM перебуває під управлінням створеної українським бізнесменом Віктором Пінчуком міжнародної інвестиційно-консалтингової компанії EastOne LLC. До групи входять, зокрема, телеканали СТБ, ICTV, "Новий канал", ICTV Ukraine, ОСЬ, М1 та М2.

Згідно з даними на сайті медіагрупи, у 2019 році її частка телеперегляду на українському ринку перевищувала 27%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Батьки дітей з інвалідністю тепер можуть отримати відстрочку в "Резерв+" - Міноборони

Група компаній "Нова" планує зрости у 4 рази за 5 років за рахунок світової експансії – засновник

Україна у І півріччі 2025р посіла 5 місце у світі та 3 в Європі за кількістю кібератак – звіт Microsoft

Vodafone Україна встановить СЕС на 360 кВт на 100 базових станціях наприкінці 2025 - на початку 2026 рр.

monobank все ще працює зі перебоями через участь понад 10% клієнтів у розіграшу з нагоди декларування 10 млн клієнтів

FRACTAL впровадила консолідоване казначейство IT-Enterprise та досягла економії 1,7 млн грн на рік

monobank працює з перебоями через участь мінімум 4% клієнтів у розіграшу з нагоди декларування 10 млн клієнтів

Поширення ШІ-інструментів в МСБ зросло вдвічі за рік – Mastercard

Ворог вчора пошкодив сортувальне депо та вантажне відділення "Нової пошти" в Ніжині

Ворог вночі поблизу Краматорська атакував дроном БДФ-авто "Нової пошти"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА