Інтерфакс-Україна
13:37 16.11.2020

StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

2 хв читати
StarLightMedia спільно з "Київстар" запустили рішення для показу реклами цільовій аудиторії

Медіагрупа StarLightMedia спільно з оператором мобільного зв'язку компанією "Київстар" і технологічним партнером Adtеlligent запустили нове рішення для рекламодавців на основі Big Data.

Як зазначено в спільному прес-релізі компаній у понеділок, проект із показу реклами цільовій аудиторії дає змогу розміщувати рекламні кампанії в інтернеті для банерної та відеореклами з використанням алгоритмів Big Data мобільного оператора "Київстар".

У StarLightMedia зазначили, що наразі доступний високоімовірнісний таргетинг реклами за статтю та віком.

У подальшому планується розширення характеристик для таргетингу.

"Київстар" уже розробляє десятки алгоритмів для побудови знеособлених профілів потенційних клієнтів, які дають змогу з високою ймовірністю передбачати додаткові характеристики користувача інтернету з урахуванням результатів математичних моделей оператора.

"Ми не один рік йшли до цього. Майже те, що може робити найбільший світовий гравець - Google, - доступно тепер і на нашій рекламній диджитал-платформі, але з використанням результатів математичних алгоритмів, моделей... Цей проект дасть змогу зробити наші рекламні банерні та відеокампанії більше затребуваними для рекламодавця, а рекламу – цікавішою для користувача", - наголосила CIO дивізіону PayTV&Digital медіагрупи StarLightMedia Світлана Могилевська, слова якої наведено в повідомленні.

За словами директора з розвитку бізнесу на корпоративному ринку "Київстар" Костянтина Вечора, аналіз великих масивів знеособлених даних відкриває безліч можливостей для розвитку бізнесу - за допомогою Big Data можна точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, грамотніше побудувати комунікацію з клієнтами, підібрати ефективні маркетингові інструменти для просування та запустити ефективну рекламну кампанію.

"Київстар" - найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами на кінець 2019 року користувалися близько 26,2 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 1 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

Медіагрупа SLM перебуває під управлінням створеної українським бізнесменом Віктором Пінчуком міжнародної інвестиційно-консалтингової компанії EastOne LLC. До групи входять, зокрема, телеканали СТБ, ICTV, "Новий канал", ICTV Ukraine, ОСЬ, М1 та М2.

Згідно з даними на сайті медіагрупи, у 2019 році її частка телеперегляду на українському ринку перевищувала 27%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" пояснила, що зміниться для посилок з післясплатою через посилення контролю держави за діяльністю підприємців

Apple оскаржить припис ЄК забезпечити сумісність iOS із продуктами конкурентів

Зеленський підписав закон для приєднання України до європейського роумінгового простору

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА