Інтерфакс-Україна
12:36 07.12.2020

"Київстар" запустив послугу інформування МФО і банків про терміни перевипуску SIM-картки за номером

1 хв читати
"Київстар" запустив послугу інформування МФО і банків про терміни перевипуску SIM-картки за номером

Мобільний оператор компанія "Київстар" запустила послугу перевірки інформації про заміну SIM-картки передоплаченого зв'язку SIM Check - для мікрофінансових організацій (МФО) і банків.

Як зазначається в повідомленні оператора в понеділок, ця послуга покликана забезпечити додатковий захист від шахрайства й розроблена, зокрема, для захисту власників "фінансових" номерів телефонів.

За допомогою спеціального програмного забезпечення замовники зможуть отримувати інформацію "Київстар" у режимі реального часу, направивши запит за номерами телефонів, за якими оформляється онлайн-кредит або проводиться інша фінансова операція.

"Київстар", у свою чергу, перевірить, чи перевипускалася SIM-картка за цим номером телефону і за який період, і надасть фінорганізації інформацію про факт зміни SIM-картки.

Отже, додавши отриману інформацію про зміну SIM-картки у свої правила або алгоритми, фінансова організація зможе визначити шахрайську операцію і заблокувати її, зберігши кошти клієнтів.

При цьому в "Київстар" наголошують, що компанія суворо дотримується законів "Про персональні дані" та "Про інформацію" і не передає інформацію про абонентів третім особам - банк або МФО отримує лише конкретний телеком-показник - факт зміни SIM-картки.

Вартість сервісу SIM Check не залежить від типу або розміру бізнесу, а залежить від кількості звернень за даними.

Як повідомлялося, раніше "Київстар" запустив для абонентів послугу отримання юридичної консультації за телефоном або на сайті - "Юрист онлайн".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У перший день цифровізації отримання відстрочок в ЦНАПи було подано майже 4000 заяв – Федоров

"Датагруп" за 9 міс.-2025 отримала 94,04 млн грн чистого прибутку

У Мінцифри очікують на збільшення завантаженості ЦНАПів у перші дні листопада у зв’язку зі змінами в оформленні відстрочок

"Укртелеком" за 9 міс.-2025 збільшив дохід на 5,6%, EBITDA зросла на 6,6%

"Нова пошта" за 9 міс. зменшила чистий прибуток на 6,2% за зростання виручки на 22,5%

ДШВ ЗСУ розпочали роботу в офіційній цифровій системі обліку військових "Імпульс" – Міноборони

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА