Інтерфакс-Україна
08:14 16.12.2020

ЄК пропонує нові правила роботи технологічних компаній в Європі з великими штрафами за порушення

2 хв читати
ЄК пропонує нові правила роботи технологічних компаній в Європі з великими штрафами за порушення

Європейська влада хоче отримати нові повноваження для контролю внутрішньої роботи великих технологічних компаній, зокрема, можливість накладати на них багатомільйонні штрафи.

Єврокомісія у вівторок запропонувала на розгляд держав ЄС два законопроекти, які дадуть регуляторам можливість стягувати з компаній штрафи в сумі від 6% до 10% їх річної виручки, або навіть вимагати поділу їх бізнесу з метою покласти край порушенням у сфері конкуренції.

В законопроектах не згадуються жодні компанії, проте, цілком ймовірно, що вони спрямовані на американські технологічні гіганти Alphabet Inc. (SPB: GOOG), Amazon.com Inc. (SPB: AMZN), Apple Inc. (SPB: AAPL) і Facebook Inc. (SPB: FB), пише The Wall Street Journal.

Перший із законопроектів - Digital Services Act - вимагає від технологічних платформ, що використовують понад 10% населення ЄС, уважно відстежувати і обмежувати ризики, які можуть являти собою незаконний контент, а також товари, доступні через платформи. Він вимагає проведення щорічних зовнішніх перевірок сервісів і передбачає введення нових стандартів прозорості платформ для користувачів і регуляторів.

Передбачається, що сервіси будуть отримувати приписи про зміну деяких аспектів поведінки за підсумками щорічних перевірок і, в разі невиконання ними приписів, на них чекатиме штраф.

Digital Services Act також дає регуляторам європейських країн право вводити місцеві обмеження для незаконного контенту. Приклад, наведений Єврокомісією під час презентації законопроектів, - владі міста, де потрібна реєстрація житла, що здається в оренду, можна буде вимагати від сервісів бронювання прибрати пропозиції незареєстрованих об'єктів нерухомості або запросити інформацію про власника нерухомості, який не платить податки на дохід з оренди.

Другий законопроект - Digital Markets Act - передбачає введення обмежень для компаній, що мають велику базу клієнтів, на ведення практик, що вважаються неконкурентними. Наприклад, такою практикою є спроба нав'язати клієнтові, який намагається отримати доступ до ключової платформи компанії, підписатися на інший її сервіс або оплатити будь-яку послугу.

Після внесення законопроектів Єврокомісією, їх чекає багатомісячний період обговорення. Кожен законопроект повинен бути схвалений, як Єврорадою, яка представляє 27 урядів ЄС, так і Європарламентом, щоб набрати чинності.

На прийняття Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR) Євросоюзу знадобилося 4 роки, зазначає WSJ.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" пояснила, що зміниться для посилок з післясплатою через посилення контролю держави за діяльністю підприємців

Apple оскаржить припис ЄК забезпечити сумісність iOS із продуктами конкурентів

Зеленський підписав закон для приєднання України до європейського роумінгового простору

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА