08:14 16.12.2020

ЄК пропонує нові правила роботи технологічних компаній в Європі з великими штрафами за порушення

2 хв читати
ЄК пропонує нові правила роботи технологічних компаній в Європі з великими штрафами за порушення

Європейська влада хоче отримати нові повноваження для контролю внутрішньої роботи великих технологічних компаній, зокрема, можливість накладати на них багатомільйонні штрафи.

Єврокомісія у вівторок запропонувала на розгляд держав ЄС два законопроекти, які дадуть регуляторам можливість стягувати з компаній штрафи в сумі від 6% до 10% їх річної виручки, або навіть вимагати поділу їх бізнесу з метою покласти край порушенням у сфері конкуренції.

В законопроектах не згадуються жодні компанії, проте, цілком ймовірно, що вони спрямовані на американські технологічні гіганти Alphabet Inc. (SPB: GOOG), Amazon.com Inc. (SPB: AMZN), Apple Inc. (SPB: AAPL) і Facebook Inc. (SPB: FB), пише The Wall Street Journal.

Перший із законопроектів - Digital Services Act - вимагає від технологічних платформ, що використовують понад 10% населення ЄС, уважно відстежувати і обмежувати ризики, які можуть являти собою незаконний контент, а також товари, доступні через платформи. Він вимагає проведення щорічних зовнішніх перевірок сервісів і передбачає введення нових стандартів прозорості платформ для користувачів і регуляторів.

Передбачається, що сервіси будуть отримувати приписи про зміну деяких аспектів поведінки за підсумками щорічних перевірок і, в разі невиконання ними приписів, на них чекатиме штраф.

Digital Services Act також дає регуляторам європейських країн право вводити місцеві обмеження для незаконного контенту. Приклад, наведений Єврокомісією під час презентації законопроектів, - владі міста, де потрібна реєстрація житла, що здається в оренду, можна буде вимагати від сервісів бронювання прибрати пропозиції незареєстрованих об'єктів нерухомості або запросити інформацію про власника нерухомості, який не платить податки на дохід з оренди.

Другий законопроект - Digital Markets Act - передбачає введення обмежень для компаній, що мають велику базу клієнтів, на ведення практик, що вважаються неконкурентними. Наприклад, такою практикою є спроба нав'язати клієнтові, який намагається отримати доступ до ключової платформи компанії, підписатися на інший її сервіс або оплатити будь-яку послугу.

Після внесення законопроектів Єврокомісією, їх чекає багатомісячний період обговорення. Кожен законопроект повинен бути схвалений, як Єврорадою, яка представляє 27 урядів ЄС, так і Європарламентом, щоб набрати чинності.

На прийняття Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR) Євросоюзу знадобилося 4 роки, зазначає WSJ.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА