Інтерфакс-Україна
11:26 11.01.2021

"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

1 хв читати
"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) працює над запуском власного чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram.

Згідно з анонсом компанії, оприлюдненим у понеділок, власний чат-бот УЗ запускається у співпраці з платіжною системою Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

"Укрзалізниця" також анонсувала прес-конференцію щодо запуску зазначених чат-ботів на вівторок, 12 січня 2021 року.

Раніше у месенджерах Telegram, Viber і Facebook Messenger у вигляді чат-бота працював український сервіс пошуку квитків RailwayBot. У 2019 році через RailwayBot купили 50 тис. квитків (на $600 тис.)

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У новій версії АІ-асистента Quark від Alibaba розширено здібності

Одеса впроваджує платформу цифровізації міських послуг MISTO

Кількість перенесених номерів мобільного зв'язку в січні досягла найвищого показника, в лютому впала вдвічі - НКЕК

Юрчишин виступив за обмеження Telegram в Україні і вважає доцільним вивести з нього всі офіційні комунікації держави

Федоров анонсував новий проєкт "Дії" зі створення венчурних фондів для підтримки технологічних стартапів

"Нова пошта" у Чехії запустила доставку посилок у власні пункти видачі

Шмигаль: Ухвалюємо важливе рішення, що є частиною набуття роумінгового "безвізу" з Євросоюзом

Телеканал "FreeДом": 90% переглядів на YouTube-каналі забезпечується зарубіжною аудиторією

DeepSeek може випустити нову ШІ-модель у квітні, засновник не хоче продавати акції

Apple готує масштабну зміну інтерфейсів iPhone, iPad і Mac

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА