Інтерфакс-Україна
11:26 11.01.2021

"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

1 хв читати
"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) працює над запуском власного чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram.

Згідно з анонсом компанії, оприлюдненим у понеділок, власний чат-бот УЗ запускається у співпраці з платіжною системою Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

"Укрзалізниця" також анонсувала прес-конференцію щодо запуску зазначених чат-ботів на вівторок, 12 січня 2021 року.

Раніше у месенджерах Telegram, Viber і Facebook Messenger у вигляді чат-бота працював український сервіс пошуку квитків RailwayBot. У 2019 році через RailwayBot купили 50 тис. квитків (на $600 тис.)

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Vodafone Україна встановить СЕС на 360 кВт на 100 базових станціях наприкінці 2025 - на початку 2026 рр.

monobank все ще працює зі перебоями через участь понад 10% клієнтів у розіграшу з нагоди декларування 10 млн клієнтів

FRACTAL впровадила консолідоване казначейство IT-Enterprise та досягла економії 1,7 млн грн на рік

monobank працює з перебоями через участь мінімум 4% клієнтів у розіграшу з нагоди декларування 10 млн клієнтів

Поширення ШІ-інструментів в МСБ зросло вдвічі за рік – Mastercard

Ворог вчора пошкодив сортувальне депо та вантажне відділення "Нової пошти" в Ніжині

Ворог вночі поблизу Краматорська атакував дроном БДФ-авто "Нової пошти"

Комітет Ради пропонує звільняти від оподаткування продаж через цифрові платформи товарів до EUR2 тис. на рік

"Нову пошту" з 1 січня офіційно очолить операційний директор Тафійчук

Внаслідок атаки ГУР російський провайдер отримав понад 66 млн руб збитків - джерела

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА