Інтерфакс-Україна
11:26 11.01.2021

"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

1 хв читати
"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) працює над запуском власного чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram.

Згідно з анонсом компанії, оприлюдненим у понеділок, власний чат-бот УЗ запускається у співпраці з платіжною системою Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

"Укрзалізниця" також анонсувала прес-конференцію щодо запуску зазначених чат-ботів на вівторок, 12 січня 2021 року.

Раніше у месенджерах Telegram, Viber і Facebook Messenger у вигляді чат-бота працював український сервіс пошуку квитків RailwayBot. У 2019 році через RailwayBot купили 50 тис. квитків (на $600 тис.)

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Національна асоціація лобістів України підтримує ініціативу Європарламенту щодо мінімального віку доступу до соцмереж

Apple у 2025 році випередить Samsung за поставками смартфонів вперше за 14 років

lifecell звітує про мінімум 95% працездатність мережі під час відключень

"Сестринська" "Київстару" компанія QazCode разом з MeetKai розроблятиме локалізовані мовні моделі на основі ШІ

Трійка мобільних операторів з великим відривом лідирувала за доходами у I пів.-2025 – регулятор

NovaPay планує повністю відмовитися від спілкування у месенджерах та перейти на підтримку в застосунку

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Тестування супутникового зв'язку Starlink Direct to Cell відкрито усім абонентам "Київстар" в Україні

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА