Інтерфакс-Україна
11:26 11.01.2021

"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

1 хв читати
"Укрзалізниця" запускає чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) працює над запуском власного чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram.

Згідно з анонсом компанії, оприлюдненим у понеділок, власний чат-бот УЗ запускається у співпраці з платіжною системою Visa і технологічним партнером - компанією Middleware Inc. (США) на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.

"Укрзалізниця" також анонсувала прес-конференцію щодо запуску зазначених чат-ботів на вівторок, 12 січня 2021 року.

Раніше у месенджерах Telegram, Viber і Facebook Messenger у вигляді чат-бота працював український сервіс пошуку квитків RailwayBot. У 2019 році через RailwayBot купили 50 тис. квитків (на $600 тис.)

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Київстар" попередив про планове масштабне оновлення обладнання для збільшення швидкості та ємності 4G-мережі

"Дія" повідомлятиме українців про доступ до їхніх даних у державних реєстрах

"Укртелеком" звернувся до регулятора через запровадження в Україні "непродуктивних" та "комерційних" викликів

NovaPay та "Укрпошта" запустили післяплату для користувачів OLX

Роботу інтернету в Афганістані відновлено

Кабмін передбачив функціонування вебпорталу "Можливості для молоді"

Бета-тестування цифрової валюти "мрійки" мають запустити у "Мрії" з жовтня

Передбачені в проекті держбюджету-2026 кошти на Держкіно не дозволить взагалі фінансувати кінематограф - голова Агентства

Програма "1000 годин українського контенту" буде реалізовуватися під патронатом президента в 2026р - Мінкультури

Польща продовжує фінансувати термінали Starlink в Україні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА