21:35 11.02.2021

Бізнес-клієнти втричі збільшили споживання Big Data та IoT сервісів - "Vodafone Україна"

2 хв читати

Мобільний оператор компанія "Vodafone Україна" відзначає зростання підключень нових корпоративних клієнтів від початку локдауну - на 25% порівняно з 2019 роком.

Як повідомила прес-служба оператора в четвер, у цей період намітилася стійка тенденція щодо збільшення споживання послуг, які засновані на роботі з даними.

Так, до топ-3 популярних серед бізнес-клієнтів послуг у 2020 році потрапили: Big Data - Vodafone Analytics та Big Data Scoring, бізнес-розсилки, а також IoT Monitor.

За даними компанії, за минулий рік кількість клієнтів Vodafone Analytics та Big Data Scoring зросла майже втричі.

Попит на бізнес-розсилки зріс у 2020 році на 20%.

Водночас послугу IoT Monitor, запущену в 2020 році, вже реалізовано у більш ніж 150 кейсах із бізнес-клієнтами.

Vodafone Analytics дає змогу описати портрет цільової аудиторії, організувати таргетовану рекламу, отримати модель Look-a-like, отримати геоаналітику.

Big Data Scoring - рішення, що дає змогу виявляти та запобігати потенційним шахрайським діям, а також визначати схильність клієнтів до придбання продуктів: прогнозування попиту, модель відпливу клієнтів тощо.

IoT Monitor - система для віддаленого управління М2М SIM-картками через персональний кабінет. За допомогою системи можна контролювати роботу своїх М2М SIM-карток (активна/не активна), настроювати інформування і багато параметрів користування, наприклад, настроювати сповіщення про стан SIM-карток: утрату зв'язку, досягнення ліміту трафіку, спробу використати SIM-картку в сторонньому пристрої.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА