21:59 11.02.2021

У Китаї заборонили трансляцію BBC World News за порушення політики мовлення

2 хв читати
У Китаї заборонили трансляцію BBC World News за порушення політики мовлення

Китайське регулювальне відомство у четвер оголосило про введення заборони на діяльність британської телерадіокорпорації BBC World News у Китаї за серйозні порушення політики теле- і радіомовлення, повідомляє агентство "Сіньхуа".

"Оскільки канал не відповідає встановленим вимогам мовлення в Китаї як іноземний канал, BBC World News заборонено продовжувати діяльність на території Китаю", - йдеться в заяві Адміністрації національного радіо і телебачення (NRTA).

"NRTA не прийме заявку каналу на мовлення в новому році", - наголошується в документі без будь-яких уточнень.

За даними NRTA, з'ясувалося, що канал BBC World News серйозно порушив положення з теле- і радіомовлення, а також положення управління супутниковим телевізійним каналом у репортажах, щодо Китаю.

Як повідомляє агентство, регулятор зазначив, що, таким чином, телеканал пішов проти вимог, згідно з якими новинні повідомлення повинні бути правдивими і об'єктивними. Крім того, повідомляється, що BBC World News підірвав національні інтереси Китаю і етнічну солідарність країни.

Таке рішення з боку Пекіна прийнято через кілька днів після того, як влада Великої Британії позбавила китайський телеканал CGTN ліцензії на мовлення через те, що його контролює Компартія Китаю.

"Наше розслідування показало, що ліцензія China Global Television Network належить структурі, у якої немає редакторського контролю над своїми програмами", - заявив 4 лютого представник британського Офісу з комунікацій (Ofcom).

Британські закони припускають, що у компанії з ліцензією на мовлення повинен бути контроль над контентом, який вона транслює.

У відповідь на розслідування Ofcom CGTN порівняв свій статус з телеканалом BBC.

МЗС КНР не коментував позбавлення CGTN британської ліцензії, але пізніше розкритикував телеканал BBC за повідомлення від 29 січня про коронавірус в Китаї і назвав його "типовою фальшивою новиною".

"Китай закликає BBC і його пекінську філію серйозно поставитися до твердої позиції Китаю та дійсно вжити заходів, щоб усунути негативний вплив від повідомлення, а також публічно вибачитися перед Китаєм за фальшиву новину", - йдеться в повідомленні МЗС КНР.

 

 

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА