12:23 03.03.2021

До ДБР не надходили звернення щодо перешкоджання журналістській діяльності телеканалу "Перший незалежний"

2 хв читати
До ДБР не надходили звернення щодо перешкоджання журналістській діяльності телеканалу "Перший незалежний"

До Державного бюро розслідувань не надходили звернення щодо перешкоджання роботі журналістів телеканалу "Перший незалежний", створеного журналістами після припинення мовлення телеканалів, які потрапили під санкції.

У середу, відповідаючи на запитання народних депутатів з трибуни Верховної Ради, в.о. директора ДБР Олексій Сухачов повідомив: "На адресу ДБР не надходило жодного повідомлення, запиту або звернення від громадських організацій, народних депутатів або інших осіб, які мають на це право (щодо законності заборони мовлення телеканалу "Перший незалежний" - ІФ). Тому ми не маємо права коментувати рішення РНБО за рамками кримінального процесу".

Як повідомлялося, 2 лютого президент України Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким фактично заблокував діяльність трьох телеканалів - 112, NewsОne і ZIK, які пов'язують з одним із лідерів партії "ОПЗЖ" Віктором Медведчуком.

Згідно з рішенням, персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи застосовуватимуться, зокрема, до нардепа від "ОПЗЖ" Тараса Козака та юридичних осіб "Аріадна ТВ", "Новий Формат ТВ", "ТВ Вибір", "Телерадіокомпанія "112-ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ", "Новини 24 години", "Нові комунікації".

ТОВ "Медіахолдинг "Новини", до якого входять телеканали "112 Україна", ZIK та NewsOne, що потрапили під санкції, купило телеканал "NTA Пряма мова Львова" ("Перший незалежний", ТОВ "Тайм медіа", Київ).

Колектив телеканалу NTA засудив рішення директора ПП "НТА - Незалежне телевізійне агентство" Романа Любицького продати власний телеканал "Перший незалежний" ТОВ "Медіахолдинг "Новини".

26 лютого о 18:00 у супутниковому та онлайн-ефірі "Першого незалежного" розпочалося мовлення в новому форматі. Телеканал відключили за годину після виходу в ефір.

Провайдер "Ланет" 26 лютого припинив трансляцію телеканалу "Перший незалежний" у мережі кабельного цифрового телебачення і розірвав з ним договір про співпрацю у зв'язку зі зміною кінцевого бенефіціара телеканалу.

У "Ланет", зокрема, зазначили, що в структурі власності телеканалу "Перший незалежний" відбулися зміни, про які провайдеру не повідомили. Керівником каналу став Павло Єгоричев, представник медіагрупи Тараса Козака, який нещодавно потрапив до санкційного списку РНБО.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА