Інтерфакс-Україна
18:54 03.03.2021

Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

1 хв читати
Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

Американська компанія Google, що входить до Alphabet Inc., не розроблятиме нові рекламні інструменти, що ґрунтуються на історії відвідування користувачами сторінок в інтернеті.

Компанія повідомила в середу, що у своїх рекламних продуктах використовуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і які дадуть змогу таргетувати рекламу без збирання інформації про сайти, які переглядають користувачі.

Ще минулого року Google повідомила, що з 2022 року відмовиться від відстеження дій користувачів за cookie-файлами - практики, яка викликає серйозну критику, а також запитання в регуляторів.

У середу компанія заявила, що в подальшому вона "ані не створюватиме альтернативних індикаторів для відстеження дій користувачів в інтернеті, ані не використовуватиме їх у будь-яких продуктах".

У Google зазначають, що ці плани стосуються лише веб-сайтів і не стосуються інструментів, які використовують у мобільних застосунках.

Акції Alphabet втрачають у ціні 0,7% на торгах у середу. За останній рік їхня вартість зросла на 48%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

Єврокомісія почала розслідування діяльності хмарних сервісів Amazon, Microsoft

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Трафік в мережі "Київстар" після удару РФ по енергетиці 8 листопада зріс більш ніж на 10% – до рекорду – CEO

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА