Інтерфакс-Україна
18:54 03.03.2021

Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

1 хв читати
Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

Американська компанія Google, що входить до Alphabet Inc., не розроблятиме нові рекламні інструменти, що ґрунтуються на історії відвідування користувачами сторінок в інтернеті.

Компанія повідомила в середу, що у своїх рекламних продуктах використовуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і які дадуть змогу таргетувати рекламу без збирання інформації про сайти, які переглядають користувачі.

Ще минулого року Google повідомила, що з 2022 року відмовиться від відстеження дій користувачів за cookie-файлами - практики, яка викликає серйозну критику, а також запитання в регуляторів.

У середу компанія заявила, що в подальшому вона "ані не створюватиме альтернативних індикаторів для відстеження дій користувачів в інтернеті, ані не використовуватиме їх у будь-яких продуктах".

У Google зазначають, що ці плани стосуються лише веб-сайтів і не стосуються інструментів, які використовують у мобільних застосунках.

Акції Alphabet втрачають у ціні 0,7% на торгах у середу. За останній рік їхня вартість зросла на 48%.

ОСТАННЄ

Штучний інтелект має величезний потенціал саме в промисловості, але й несе певні соціальні ризики - Metinvest Digital

Єврокомісія звинуватила Meta і TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

"Vodafone Україна" вшосте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 98% номіналу

Оборонні закупівлі в Нацгвардії отримують додатковий формат - через цифрову систему "DOT-Chain"

Офіс групи IT-компаній FRACTAL пошкоджено внаслідок удару по садочку у Харкові

Зв’язок на Чернігівщині працює на 90% попри відключення світла – перший віцепрем’єр

NovaPay за 9 міс.-2025 збільшив кількість переказів на 5% і обсяг транзакцій на 25%

Участь у дебютних змаганнях Всеукраїнської Ліги FPV-перегонів взяли 80 команд із 50 закладів освіти

Сервіси Coinbase, Reddit, Signal, McDonald's і Disney зіткнулися з проблемами на тлі збою AWS

Vodafone Group та Vodafone Україна прокладуть підводну кабельну систему через Чорне море вартістю понад EUR100 млн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА