18:54 03.03.2021

Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

1 хв читати
Google не розроблятиме рекламні інструменти, що ґрунтуються на відвідуванні інтернет-сторінок

Американська компанія Google, що входить до Alphabet Inc., не розроблятиме нові рекламні інструменти, що ґрунтуються на історії відвідування користувачами сторінок в інтернеті.

Компанія повідомила в середу, що у своїх рекламних продуктах використовуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і які дадуть змогу таргетувати рекламу без збирання інформації про сайти, які переглядають користувачі.

Ще минулого року Google повідомила, що з 2022 року відмовиться від відстеження дій користувачів за cookie-файлами - практики, яка викликає серйозну критику, а також запитання в регуляторів.

У середу компанія заявила, що в подальшому вона "ані не створюватиме альтернативних індикаторів для відстеження дій користувачів в інтернеті, ані не використовуватиме їх у будь-яких продуктах".

У Google зазначають, що ці плани стосуються лише веб-сайтів і не стосуються інструментів, які використовують у мобільних застосунках.

Акції Alphabet втрачають у ціні 0,7% на торгах у середу. За останній рік їхня вартість зросла на 48%.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА