Інтерфакс-Україна
11:37 25.03.2021

"Київстар" відзначає щоквартальне зростання попиту на 200% на платформу Business Data Solution із початку пандемії

2 хв читати
"Київстар" відзначає щоквартальне зростання попиту на 200% на платформу Business Data Solution із початку пандемії

Попит на користування Business Data Solution - платформою для SMS-розсилок на основі аналізу великих даних серед бізнесу - у 2020 році зростав у середньому більше ніж на 200% щокварталу з моменту впровадження карантину, зазначає мобільний оператор "Київстар".

Як повідомила прес-служба компанії в четвер, найбільший сплеск активності клієнтів був зафіксований у третьому кварталі минулого року після пом'якшення карантинних обмежень на роботу малого бізнесу та через пік літнього сезону.

"Київстар" зазначає, що за цей період кількість клієнтів Business Data Solution зросла на 225% порівняно з другим кварталом 2020 року. Водночас найчастіше минулого року платформою користувалися такі сегменти бізнесу, як заклади громадського харчування зі службою доставки їжі, мікрофінансові організації, магазини одягу, взуття, техніки і продуктів харчування, адвокатські контори, туристичні бюро, служби таксі та організації, які надають соціальні послуги.

У компанії вважають Business Data Solution одним з інструментів, який допомагає сформувати маркетингову кампанію за принципами SMART: конкретною, вимірною, досяжною, актуальною та обмеженою певними термінами.

"Все, як у класичному методі постановки цілей. Ми збагатили такий відомий маркетинговий канал, як SMS-розсилка, аналізом Big Data і створили платформу для самостійного і доступного за ціною управління рекламною кампанією. Ми продовжуємо працювати над новим функціоналом платформи і вже скоро запропонуємо його нашим бізнес-клієнтам", - пояснює директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстар" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба

Business Data Solution - це інтелектуальна автоматизована платформа, за допомогою якої компанії-замовники створюють рекламні та інформаційні SMS-розсилки для залучення нових клієнтів. Завдяки великим даним і з використанням алгоритмів машинного навчання розроблено фільтри, за якими визначаються сегменти абонентів, кому буде корисна і цікава інформація в SMS-розсилці. Вибірка одержувачів рекламних повідомлень формується зі списку абонентів, які є споживачами послуги "Мої Знижки" і погодилися на отримання таких повідомлень.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У "Дії" з 13 жовтня тимчасово не працюватимуть дві послуги — заміна техпаспорта та перереєстрація авто

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

"Vodafone Україна" вп’яте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 96% номіналу

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

TSMC у III кварталі збільшила виручку на 30%

Міжнародна компанія з українським корінням BHAG виходить на ринок України з цифровими рішеннями BEEDIGIT та factory.online

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА