11:37 25.03.2021

"Київстар" відзначає щоквартальне зростання попиту на 200% на платформу Business Data Solution із початку пандемії

2 хв читати
"Київстар" відзначає щоквартальне зростання попиту на 200% на платформу Business Data Solution із початку пандемії

Попит на користування Business Data Solution - платформою для SMS-розсилок на основі аналізу великих даних серед бізнесу - у 2020 році зростав у середньому більше ніж на 200% щокварталу з моменту впровадження карантину, зазначає мобільний оператор "Київстар".

Як повідомила прес-служба компанії в четвер, найбільший сплеск активності клієнтів був зафіксований у третьому кварталі минулого року після пом'якшення карантинних обмежень на роботу малого бізнесу та через пік літнього сезону.

"Київстар" зазначає, що за цей період кількість клієнтів Business Data Solution зросла на 225% порівняно з другим кварталом 2020 року. Водночас найчастіше минулого року платформою користувалися такі сегменти бізнесу, як заклади громадського харчування зі службою доставки їжі, мікрофінансові організації, магазини одягу, взуття, техніки і продуктів харчування, адвокатські контори, туристичні бюро, служби таксі та організації, які надають соціальні послуги.

У компанії вважають Business Data Solution одним з інструментів, який допомагає сформувати маркетингову кампанію за принципами SMART: конкретною, вимірною, досяжною, актуальною та обмеженою певними термінами.

"Все, як у класичному методі постановки цілей. Ми збагатили такий відомий маркетинговий канал, як SMS-розсилка, аналізом Big Data і створили платформу для самостійного і доступного за ціною управління рекламною кампанією. Ми продовжуємо працювати над новим функціоналом платформи і вже скоро запропонуємо його нашим бізнес-клієнтам", - пояснює директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстар" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба

Business Data Solution - це інтелектуальна автоматизована платформа, за допомогою якої компанії-замовники створюють рекламні та інформаційні SMS-розсилки для залучення нових клієнтів. Завдяки великим даним і з використанням алгоритмів машинного навчання розроблено фільтри, за якими визначаються сегменти абонентів, кому буде корисна і цікава інформація в SMS-розсилці. Вибірка одержувачів рекламних повідомлень формується зі списку абонентів, які є споживачами послуги "Мої Знижки" і погодилися на отримання таких повідомлень.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА