Інтерфакс-Україна
12:55 01.04.2021

Жителі сіл почали використовувати вдвічі більше мобільного інтернету - "Київстар"

1 хв читати
Жителі сіл почали використовувати вдвічі більше мобільного інтернету - "Київстар"

Жителі маленьких і віддалених сіл, які отримали доступ до швидкісного мобільного інтернету компанії "Київстар", за останній рік почали використовувати на 95% більше дата-трафіку.

"У середньому абоненти "Київстар" у селах, де з'явився 4G на частотах 900 МГц, у лютому цього року використали понад 6400 Мб трафіку - це на 95% більше, порівняно з лютим 2020 року. За цим показником вони наблизилися до жителів міст, які використовують у середньому більш як 6900 Мб, що свідчить про поступове подолання цифрового розриву між містами і селами", - наголошується в повідомленні оператора в четвер.

У компанії також зазначили, що "Київстар" встановив майже 15 тис. базових станцій із 4G і продовжує інвестувати в модернізацію своєї мережі.

Раніше компанія виступила також донором частот, щоб й інші мобільні оператори могли розширювати свою мережу в сільській місцевості.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах

За останні 5-6 років держава повністю перестала боротися з піратством - гендиректор "1+1"

Держспецзв’язку заявили про готовність сприяти слідству щодо посадовців відомства

Мінветеранів запустило єдину цифрову платформу для ветеранів "Ветеран Pro"

Військові ЗСУ зможуть обмінювати е-Бали на роботизовані комплекси на Brave1 Market – перший віце-прем’єр

"Укрпошта" 30 жовтня випустить нову художню поштову марку "Мова"

Штучний інтелект має величезний потенціал саме в промисловості, але й несе певні соціальні ризики - Metinvest Digital

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА