18:11 22.04.2021

"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

2 хв читати
"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

Мобільний оператор компанія "Київстар" та ДП "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеці" (ГЦЦК) підписали меморандум про співпрацю, у рамках якої оператор надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України.

Як повідомила прес-служба "Київстару" в четвер, мета меморандуму - продуктивна співпраця у створенні спільних проектів за п'ятьма основними напрямами: рішення на основі інтернету речей (IoT); обробка та використання великих даних (Big Data); надання мобільних фінансових послуг; впровадження хмарних рішень; удосконалення муніципального транспортного процесингу.

"Міста України та їхні мешканці варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується всіх сфер - побуту, роботи, користування муніципальними об'єктами і транспортом, отримання послуг і сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. Щоб це стало можливим, "Київстар" долучатиметься до проектів зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями", - прокоментував підписання меморандуму директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстару" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба.

У "Київстарі" зазначають, що одне з очікувань від співпраці та реалізації проектів - автоматизація процесингу муніципального транспорту в усій Україні.

Як повідомлялося, в Маріуполі в четвер, 22 квітня, розпочав роботу єдиний електронний квиток муніципального транспортного процесингу - SmartTicketCity, ініціатива стартувала з відкриття автобусного маршруту 16-А. Над його впровадженням працювали ДП ГЦЦК, компанії ТОВ "Смарт-тикет технолоджи", VISA та "Київстар".

За даними мобільного оператора, в Маріуполі в рамках цього проекту "Київстар" оснастив валідатори в міському транспорті SIM-картками для якісного безперебійного зв'язку та надав можливість управління ними через платформу послуги "Центр управління IoТ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Федоров виступив на підтримку бронювання для Glovo, Visa, Favbet Tech та інших компаній IT-сектору

Резиденти "Дія.City" закликали зберегти бронювання працівників технологічних компаній

Міноборони України запускає мобільний застосунок "Резерв+" для військовозобов'язаних, призовників і резервістів

"Vodafone Україна" інвестує 10 млрд грн протягом двох років

"Київстар" у I кв.-2024 скоротив дохід на 14,1% у зв'язку з реалізацією масштабної програми лояльності після кібератаки

Київ і Cisco підписали меморандум про партнерство, спрямований на розвиток цифрової інфраструктури та кібербезпеки

Мінцифри розробило стратегію розвитку телекомунікацій до 2030 року

В Україні пошкоджено чверть мереж фіксованого зв'язку і понад 4 тис. базових станцій мобільного зв'язку - Федоров

УЗ запустила оновлений сайт для купівлі залізничних квитків

ПриватБанк і Visa запустили цифрову оплату в приміському транспорті Київщини

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА