Інтерфакс-Україна
18:11 22.04.2021

"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

2 хв читати
"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

Мобільний оператор компанія "Київстар" та ДП "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеці" (ГЦЦК) підписали меморандум про співпрацю, у рамках якої оператор надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України.

Як повідомила прес-служба "Київстару" в четвер, мета меморандуму - продуктивна співпраця у створенні спільних проектів за п'ятьма основними напрямами: рішення на основі інтернету речей (IoT); обробка та використання великих даних (Big Data); надання мобільних фінансових послуг; впровадження хмарних рішень; удосконалення муніципального транспортного процесингу.

"Міста України та їхні мешканці варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується всіх сфер - побуту, роботи, користування муніципальними об'єктами і транспортом, отримання послуг і сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. Щоб це стало можливим, "Київстар" долучатиметься до проектів зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями", - прокоментував підписання меморандуму директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстару" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба.

У "Київстарі" зазначають, що одне з очікувань від співпраці та реалізації проектів - автоматизація процесингу муніципального транспорту в усій Україні.

Як повідомлялося, в Маріуполі в четвер, 22 квітня, розпочав роботу єдиний електронний квиток муніципального транспортного процесингу - SmartTicketCity, ініціатива стартувала з відкриття автобусного маршруту 16-А. Над його впровадженням працювали ДП ГЦЦК, компанії ТОВ "Смарт-тикет технолоджи", VISA та "Київстар".

За даними мобільного оператора, в Маріуполі в рамках цього проекту "Київстар" оснастив валідатори в міському транспорті SIM-картками для якісного безперебійного зв'язку та надав можливість управління ними через платформу послуги "Центр управління IoТ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

Єврокомісія почала розслідування діяльності хмарних сервісів Amazon, Microsoft

Проблеми у роботі низки веб-сайтів та онлайн-сервісів спостерігаються у всьому світі через збій Cloudflare

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА