Інтерфакс-Україна
18:11 22.04.2021

"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

2 хв читати
"Київстар" надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України

Мобільний оператор компанія "Київстар" та ДП "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеці" (ГЦЦК) підписали меморандум про співпрацю, у рамках якої оператор надаватиме цифрові рішення для розвитку інфраструктурних проектів у містах України.

Як повідомила прес-служба "Київстару" в четвер, мета меморандуму - продуктивна співпраця у створенні спільних проектів за п'ятьма основними напрямами: рішення на основі інтернету речей (IoT); обробка та використання великих даних (Big Data); надання мобільних фінансових послуг; впровадження хмарних рішень; удосконалення муніципального транспортного процесингу.

"Міста України та їхні мешканці варті того, щоб користуватися найсучаснішими технологіями для покращення якості життя. І це стосується всіх сфер - побуту, роботи, користування муніципальними об'єктами і транспортом, отримання послуг і сервісів від державних установ, безпеки, екології та багато чого іншого. Щоб це стало можливим, "Київстар" долучатиметься до проектів зі своєю фаховою експертизою та надаватиме цифрові рішення, здатні впоратися із надскладними завданнями", - прокоментував підписання меморандуму директор з розвитку нових напрямів бізнесу "Київстару" Ілля Польшаков, слова якого наводить прес-служба.

У "Київстарі" зазначають, що одне з очікувань від співпраці та реалізації проектів - автоматизація процесингу муніципального транспорту в усій Україні.

Як повідомлялося, в Маріуполі в четвер, 22 квітня, розпочав роботу єдиний електронний квиток муніципального транспортного процесингу - SmartTicketCity, ініціатива стартувала з відкриття автобусного маршруту 16-А. Над його впровадженням працювали ДП ГЦЦК, компанії ТОВ "Смарт-тикет технолоджи", VISA та "Київстар".

За даними мобільного оператора, в Маріуполі в рамках цього проекту "Київстар" оснастив валідатори в міському транспорті SIM-картками для якісного безперебійного зв'язку та надав можливість управління ними через платформу послуги "Центр управління IoТ".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фільм "F1" з Бредом Піттом показав найкращий дебют у прокаті в історії Apple

Xiaomi відкрила попереднє замовлення на нові електропозашляховики, представила перші ШІ-окуляри

ЄБРР планує виділити "Новій пошті" ще кредит до EUR50 млн

Meta переманила трьох фахівців з OpenAI у проєкт зі створення "надінтелекту"

Українські і європейські мобільні оператори досягли попередньої згоди щодо недопущення різкого здорожчання послуг в роумінгу до кінця року - НКЕК

"Укрпошта" розширює можливість доставки до США завдяки угоді з USPS

Китай впроваджує генеративні моделі ШІ у військову розвідку

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Укртелеком та Інститут спецзв’язку КПІ поглиблюють стратегічне партнерство з підготовки фахівців з інфокомунікацій та кібербезпеки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА