Інтерфакс-Україна
12:04 03.06.2021

Рада має намір впровадити QR-кодування засобів зовнішньої реклами

1 хв читати
Рада має намір впровадити QR-кодування засобів зовнішньої реклами

Верховна Рада ухвалила законопроект, спрямований на удосконалення законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами.

Ухвалення відповідного законопроекту №5094 підтримали 334 народних депутати на пленарному засіданні в четвер.

Метою законопроекту є створення сприятливих правових умов для поліпшення благоустрою населених пунктів і їх підприємницького середовища шляхом комплексного законодавчого врегулювання питань, пов'язаних із розміщенням зовнішньої реклами.

Законопроект передбачає внесення змін до дев'яти законів.

Автори документа пропонують у законі "Про рекламу", зокрема, передбачити створення відкритої електронно-інформаційної бази даних зовнішньої реклами, впровадити кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що міститиме відомості про власника та конструкцію.

Законопроект також пропонує врегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах, встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільних процедур та видачі або відмови у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

Юрчишин вважає за доцільне почати діалог про обмеження для неповнолітніх у TikTok, Telegram та інших соцмережах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА