17:43 15.07.2021

Держпродспоживслужба після перевірки скасовує накладені на "Нову пошту" штрафи

2 хв читати
Держпродспоживслужба після перевірки скасовує накладені на "Нову пошту" штрафи

Комісія Держпродспоживслужби для проведення перевірки дій співробітників служби в Харківській області, які застосували до "Нової пошти" багатомільйонні штрафи, встановила: під час контролю було допущено процесуальні порушення, а при застосуванні санкцій не було враховано принцип пропорційності порушення і покарання, повідомила глава Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

"За підсумками перевірки штрафи рекомендується (формулювання згідно з нормою закону) скасувати. Впевнена, що так і станеться", - написала вона на своїй сторінці у Facebook у четвер.

Глава служби зазначила, що зроблено серйозні висновки, які ввійдуть в основу нових законодавчих норм.

"Дії інспектора в районному центрі спричинили "ефект метелика" - призвели до масштабної негативної ситуації на рівні всієї держави. Це ненормально, ефективна система не працює. Тому будемо змінювати систему. Як саме - розповім пізніше", - написала Магалецька.

При цьому вона додала, що пропонує "Новій пошті" встановити у своєму застосунку "кнопку", яка надала б можливість споживачеві відразу, на місці, поскаржитися на порушення його прав у відділенні.

"Так ми зможемо спільними зусиллями держави та бізнесу покращити рівень захисту прав громадян і всі конфлікти вирішувати оперативно. Переконана, що в цьому будуть зацікавлені і велика та прогресивна компанія "Нова пошта", і споживачі", - зазначила глава служби.

Як повідомлялося, "Нова пошта" подала до суду на Державну споживчу службу в Харківській області за накладення необґрунтовано великого штрафу після проведення перевірки за скаргою клієнта через пошкодження посилки на 500 грн.

Головне управління Держпродспоживслужби у Харківській області наклало два штрафи на загальну суму 326 млн грн - по 10% обсягу реалізованої продукції компанії за лютий і березень 2021 року - за заявами громадян про пошкодження посилки і про те, що у відділенні клієнта обрахували.

Водночас у Мінекономіки, коментуючи ситуацію, наголосили, що закон про захист прав споживачів передбачає за створення перешкод представникам Держпродспоживслужби в проведенні перевірки штраф розміром від 1% до 10% вартості продукції за попередній календарний місяць, але не менше ніж 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. "Отже, суми накладених на ТОВ "Нова пошта" штрафів є максимальними", - зазначило міністерство.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"Київстар" запустив комплекс сервісів для кіберзахисту для бізнес-клієнтів

ВР має намір створити нового регулятора для галузі інтернету й мобільного зв'язку

Підвищення фіскального навантаження на мобільних операторів у "ресурсному" законопроекті може призвести до інвестарбітражів - юристи

Середній дохід українських ІТ-компаній від іноземних клієнтів зріс на 29% за рік - Payoneer

Facebook планує змінити назву в рамках проекту зі створення "метавсесвіту"

Зеленський назвав "хайпом" заяву телеведучої "UA: Перший" про те, що ОПУ тисне на журналістів

Редакція "Суспільного" вважає неприпустимими спроби будь-якої політсили впливати на формування складу учасників шоу "Зворотний відлік"

"Ресурсний" законопроект є негативним сигналом для інвесторів телеком-ринку - "Київстар"

"Vodafone Україна" приєднався до президентського проекту "Нове село"

Працівники Голлівуду останньої миті досягли угоди зі студіями, запобігли страйку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА