17:43 15.07.2021

Держпродспоживслужба після перевірки скасовує накладені на "Нову пошту" штрафи

2 хв читати
Держпродспоживслужба після перевірки скасовує накладені на "Нову пошту" штрафи

Комісія Держпродспоживслужби для проведення перевірки дій співробітників служби в Харківській області, які застосували до "Нової пошти" багатомільйонні штрафи, встановила: під час контролю було допущено процесуальні порушення, а при застосуванні санкцій не було враховано принцип пропорційності порушення і покарання, повідомила глава Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

"За підсумками перевірки штрафи рекомендується (формулювання згідно з нормою закону) скасувати. Впевнена, що так і станеться", - написала вона на своїй сторінці у Facebook у четвер.

Глава служби зазначила, що зроблено серйозні висновки, які ввійдуть в основу нових законодавчих норм.

"Дії інспектора в районному центрі спричинили "ефект метелика" - призвели до масштабної негативної ситуації на рівні всієї держави. Це ненормально, ефективна система не працює. Тому будемо змінювати систему. Як саме - розповім пізніше", - написала Магалецька.

При цьому вона додала, що пропонує "Новій пошті" встановити у своєму застосунку "кнопку", яка надала б можливість споживачеві відразу, на місці, поскаржитися на порушення його прав у відділенні.

"Так ми зможемо спільними зусиллями держави та бізнесу покращити рівень захисту прав громадян і всі конфлікти вирішувати оперативно. Переконана, що в цьому будуть зацікавлені і велика та прогресивна компанія "Нова пошта", і споживачі", - зазначила глава служби.

Як повідомлялося, "Нова пошта" подала до суду на Державну споживчу службу в Харківській області за накладення необґрунтовано великого штрафу після проведення перевірки за скаргою клієнта через пошкодження посилки на 500 грн.

Головне управління Держпродспоживслужби у Харківській області наклало два штрафи на загальну суму 326 млн грн - по 10% обсягу реалізованої продукції компанії за лютий і березень 2021 року - за заявами громадян про пошкодження посилки і про те, що у відділенні клієнта обрахували.

Водночас у Мінекономіки, коментуючи ситуацію, наголосили, що закон про захист прав споживачів передбачає за створення перешкод представникам Держпродспоживслужби в проведенні перевірки штраф розміром від 1% до 10% вартості продукції за попередній календарний місяць, але не менше ніж 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. "Отже, суми накладених на ТОВ "Нова пошта" штрафів є максимальними", - зазначило міністерство.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кількість змін мобільного оператора зі збереженням номера MNP за 2 міс. зросла на 9,6%

Хакери отримали доступ до даних про дзвінки та СМС майже всіх стільникових абонентів AT&T

Розкрадання криптовалюти в I півріччі зросли більш ніж удвічі - до $1,38 млрд - дослідження

Держспецзв'язку попереджає про небезпеку шахрайської схеми із використанням кредитних карток українців

Влада Японії відзвітувала про перемогу у "війні з дискетами"

"Київстар" розширить мережу генераторів на 36,5% за рахунок стаціонарних пристроїв

NovaPay запровадила можливість розстрочки під 82-97% річних

Голова Київської ОВА закликав мобільних операторів вжити заходів і забезпечити безперебійний зв'язок за відсутності світла

"Укрпошта" запустила відділення контейнерного типу в Бородянці

Зеленський доручив Федорову підготувати аналіз роботи операторів зв'язку під час відключень е/е

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА