Інтерфакс-Україна
15:20 22.10.2021

"Київстар" запустив комплекс сервісів для кіберзахисту для бізнес-клієнтів

2 хв читати
"Київстар" запустив комплекс сервісів для кіберзахисту для бізнес-клієнтів

Мобільний оператор компанія "Київстар" запустив послугу з кіберзахисту для бізнес-клієнтів.

Як наголошується в повідомленні оператора в п'ятницю, до комплексу сервісів для кіберзахисту, доступних для бізнес-клієнтів "Київстар", увійшли інструменти, розроблені провідними постачальниками рішень у сфері інформаційного захисту - Fortinet та Barracuda.

"Кіберзахист від "Київстару" можуть використовувати будь-які компанії, незалежно від індустрії, форми власності або розміру: державні установи, банки, фінансові організації, IT-бізнес, промисловість, компаній, які працюють із персональними даними, сервісні підприємства, ритейл, стартапи та інші", - наголошується в повідомленні оператора.

Залежно від потреб і пріоритетів компаній кожне з рішень оператор може надавати окремо або в комплексі з іншими інструментами для кібербезпеки.

"Це допоможе не лише захистити інфраструктуру, а й оптимізувати її", - наголошують у "Київстарі".

Функціонал інструментів для кіберзахисту від "Київстару" дає змогу організувати:

- захист корпоративної пошти (Email Security) від шкідливого програмного забезпечення, фішингових атак, спаму та інших кіберзагроз;

- захист від різнорівневих атак, фільтрацію корпоративного трафіку (Next Generation Firewall);

- захист веб-застосунків (Web Application Firewall (WAF)) від шкідливого трафіку з інтернету;

- захист корпоративної мережі (Network Access Control (NAC)) від неавторизованих користувачів і зловмисників;

- роботу систем захисту даних для аналізу поведінки користувачів (User and Entity Behavioral Analytics (UBA/UEBA));

- захист кінцевих точок (Endpoint Security) ІТ-інфраструктури компанії (серверів, ПК, ноутбуків, смартфонів) від відомих і невідомих атак.

Рішення від "Київстару" працюють у будь-якому середовищі: у хмарі, на віртуальній машині або на наявному обладнанні компанії. Вони сумісні з іншими сервісами для інформаційного захисту та можуть поєднуватися з ними.

Як повідомлялося, раніше "Київстар" запропонував бізнес-клієнтам сервіс AntiDDoS.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

"Київстар" зміг запустити першу базову станцію за пришвидшеною процедурою за 4,5 міс. – СЕО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА