Інтерфакс-Україна
19:16 15.12.2021

Papa John's заборонила рекламу зі згадкою криптовалют через нездатність показати ризики

2 хв читати
Papa John's заборонила рекламу зі згадкою криптовалют через нездатність показати ризики

Управління стандартів реклами (Advertising Standards Authority, ASA) Великої Британії заборонило рекламу, що згадує криптовалюти, мережі піцерій Papa John's International і ще шести компаніям.

У повідомленні відомства йдеться, що на рекламу накладено заборону "через безвідповідальне використання необізнаності споживачів та нездатність проілюструвати ризик інвестицій (у криптовалюти - ІФ)".

Більшість реклам, що підпали під заборону, були створені криптотрейдинговими платформами та криптообмінниками. Зокрема, це eToro, Coinburp, Coinbase Europe, Luno Money, Exmo Exchange та Payward.

У рекламі Papa John's UK, розміщеній на сайті та в Twitter-акаунті, клієнтам "безкоштовно" пропонується частина біткойна "вартістю 10 фунтів стерлінгів ($13) за кожну піцу, куплену за акцією, що надає знижку в 15 фунтів при покупці на 30 фунтів". У рекламі наголошується також, що піцерія запустила цю акцію у партнерстві з Luno Global.

Крім того, Papa John's запустила розіграш одного біткойна вартістю 40 тис. фунтів або річного запасу піци.

У компанії зазначили, що ці акції є частиною щорічного свята Bitcoin pizza day, яке відзначається на честь дня, коли дві піци Papa John's були куплені за 10 тис. біткойнів у травні 2010 року. Сьогодні це близько $482 млн.

Papa John's заявила, що реклама не передбачає будь-яких коментарів щодо інвестицій у біткойн, вона призначена лише для просування механізму отримання клієнтами безкоштовного біткойна.

Проте в ASA уклали, що пропозиція "зменшує значення серйозного та потенційно дорогого фінансового рішення". "Реклама була адресована широкій аудиторії, і ми вважаємо, що більшість із тих, хто брав участь у рекламній акції, пов'язаній з покупкою піци, ймовірно, не мали досвіду у поводженні з криптовалютами та пов'язаними з цим ризиками, - йдеться у повідомленні ASA. - Ми також зазначили, що реклама не містила попереджень про ризики, пов'язані з криптовалютою.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Трафік в мережі "Київстар" після удару РФ по енергетиці 8 листопада зріс більш ніж на 10% – до рекорду – CEO

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявок на суму в 8,7 раза більшу

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА