Інтерфакс-Україна
11:09 03.02.2022

"Київстар" пообіцяв компенсації за перебої зі зв'язком та проблеми зі "зниклими" коштами

1 хв читати
"Київстар" пообіцяв компенсації за перебої зі зв'язком та проблеми зі "зниклими" коштами

Мобільний оператор компанія "Київстар" пообіцяв компенсації користувачам, які зіткнулися зі складнощами в роботі мережі.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у пресслужбі компанії, у четвер удень у частини абонентів передплачених тарифних планів виникли тимчасові складнощі під час дзвінків у мережі та на номери контакт-центру.

"Компанія вибачається за тимчасові складнощі. Фахівці вже працюють над їх усуненням. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіси. Для абонентів, які зіткнулися зі складнощами, передбачені компенсації. На всі запитання ми готові відповідати у спільноті "Київстару" у соціальних мережах", - заявили у компанії.

Крім того, за даними пресслужби "Київстару", у абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.

Компанія вибачилася за необхідність очікування відповіді та пообіцяла відповісти кожному, хто звернувся.

Як повідомлялося, абоненти "Київстару" у регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі, раптове обнулення коштів на рахунку, недоступність функції перевірки рахунку та неможливість увійти до мобільного застосунку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Apple у 2025 році випередить Samsung за поставками смартфонів вперше за 14 років

lifecell звітує про мінімум 95% працездатність мережі під час відключень

Трійка мобільних операторів з великим відривом лідирувала за доходами у I пів.-2025 – регулятор

NovaPay планує повністю відмовитися від спілкування у месенджерах та перейти на підтримку в застосунку

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА