Інтерфакс-Україна
15:41 30.11.2022

В "Укрпошті" за можливого блекауту працюватиме понад 3 тис. відділень – гендиректор

2 хв читати
В "Укрпошті" за можливого блекауту працюватиме понад 3 тис. відділень – гендиректор

Національний оператор поштового зв'язку "Укрпошта" готує процедури та план дій на випадок можливого повторення блекауту, що має забезпечити роботу понад 3 тис. відділень мережі, повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

"Ми плануємо, щоб працювало понад 3 тис. відділень", – сказав він агентству "Інтерфакс-Україна" у кулуарах Інфраструктурного дня, організованого Європейською бізнес-асоціацією, нагадавши, що загалом у компанії понад 6 тис. відділень.

Глава "Укрпошти" зазначив, що це досить велика кількість, навівши для прикладу заявлені Нацбанком плани щодо роботи у разі блекауту в регіонах 275 відділень банків та ще 760 у Києві.

Смілянський пояснив, що визначено критичну кількість людей, які мають дістатися роботи та забезпечити критичні послуги: виплату пенсій, прийняття платежів, доставку посилок.

"Ці люди знають, в якій точці вони мають з'явитися. Водій знає, в якій точці він має їх підібрати. Далі, зрозуміло, це генератори, "Старлінки", процедури: як паперові, які працюватимуть за умови відсутності електрики, так і за умови наявності генератора. Тобто ми розробляємо програму стійкості, яка має спрацювати за будь-яких обставин", – зазначив голова "Укрпошти".

Він зазначив, що у компанії понад 6 тис. відділень, тому в кожному генератор не встановиш, але поступово компанія збільшуватиме їхню кількість. За його словами, серед проблем, які необхідно вирішити з генераторами: наявність палива, встановлення у відділеннях у багатоповерхівках, охорона.

Смілянський додав, що в плані дій враховується, що у разі блекауту очікується зниження попиту на низку послуг, наприклад платежі, замовлення онлайн, відправка посилок. "Намагаємося передбачити обсяги послуг, під це підтягнути людей: касирів, операторів, сортувальників, водіїв. Фокус має бути на виплату соціальної допомоги, пенсій, забезпечення побутових товарів, які люди базово можуть купити", – наголосив він.

За його словами, у великих містах також є "план Б": якщо якесь відділення не працює, тобто пересувні відділення, які поїдуть та обслужать людей.

Крім того, уточнив гендиректор "Укрпошти", навіть закуповуються ліжка, булер'яни та робляться запаси їжі, щоб якщо співробітникам буде важко дістатися додому, вони могли відпочити у відділенні та працювати далі до відновлення системи.

ОСТАННЄ

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

СЕО "Київстар" радить клієнтам подбати про резервне живлення роутерів через масові відключення

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

Єврокомісія почала розслідування діяльності хмарних сервісів Amazon, Microsoft

Проблеми у роботі низки веб-сайтів та онлайн-сервісів спостерігаються у всьому світі через збій Cloudflare

Мінцифри запустило розділ "Позашкілля" з гуртками в застосунку "Мрія"

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА