Інтерфакс-Україна
16:36 12.12.2022

Майже 40% усіх звернень громадян стосуються мови інтернет-представництв – мовний омбудсмен

1 хв читати
Майже 40% усіх звернень громадян стосуються мови інтернет-представництв – мовний омбудсмен

Майже 40% усіх звернень громадян до уповноваженого із захисту державної мови стосуються мови інтернет-представництв.

"Станом на сьогодні більшість інтернет-представництв, функціонування яких не відповідає вимогам закону про державну мову, після попередження з боку уповноваженого про відповідальність оперативно усувають порушення: створюється версія українською мовою, забезпечується завантаження українськомовної версії, усувається подання інформації недержавною мовою на українськомовній версії", – йдеться у повідомленні уповноваженого із захисту державної мови Тараса Кременя.

Водночас зазначається, що ефективність реагування на повідомлення про порушення мови інтернет-представництв ускладнюється тим, що: в переважній більшості випадків на інтернет-представництвах (сайтах, сторінках та каналах у соціальних медіа тощо) не зазначені відомості про представлений ними суб'єкт господарювання (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця, реєстраційні дані з державних реєстрів), контактні дані суб'єкта; майже 90% звернень щодо порушення мови інтернет-представництв не містять відомостей про відповідного суб'єкта господарювання; встановлення відомостей про суб'єкт господарювання в межах повноважень уповноваженого із захисту державної мови, що часто передбачає офіційне листування, зокрема з іншими державними органами та потребує значних витрат часу.

"При цьому варто зауважити, що заявники, зазвичай є споживачами товарів та послуг, що виробляються суб’єктами господарювання, які використовують у своїй діяльності інтернет-представництва", - йдеться у повідомленні мовного омбудсмена.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

"Київстар" зміг запустити першу базову станцію за пришвидшеною процедурою за 4,5 міс. – СЕО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА