Інтерфакс-Україна
17:46 20.04.2023

Google використовує ШІ свого чат-бота для створення "людських" рекламних кампаній

1 хв читати
Google використовує ШІ свого чат-бота для створення "людських" рекламних кампаній

Американська Google, що входить до Alphabet Inc., планує найближчими місяцями впровадити технології створення контенту за допомогою штучного інтелекту (ШІ) у рішення для рекламодавців, пише Financial Times із посиланням на непублічну презентацію компанії.

Інтернет-гігант має намір використовувати генеративний (створювальний контент - ІФ-У) ШІ для формування рекламних оголошень на основі маркетингових матеріалів, підготовлених людиною.

Google вже використовує ШІ для створення простих рекомендацій товарів. Проте інтеграція останніх розробок у сфері генеративного ШІ дозволить створювати набагато складніші рекламні кампанії, схожі на роботу рекламних агенцій, пояснює видання.

Ці розробки також задіяні у нещодавно представленому компанією чат-боті Bard. Аналогічні технології використовує чат-бот ChatGPT, який привернув увагу світових ЗМІ та фахівців на початку цього року.

Штучний інтелект Google зможе генерувати оголошення на основі зображень, відео та тексту з урахуванням параметрів аудиторії та цільових показників рекламної кампанії.

Газета відзначає побоювання ознайомленої з презентацією людини, пов'язані з особливостями функціонування чат-ботів, які можуть видавати хибні твердження за справжні. "Технологія заточена на конверсію потенційних покупців у реальних і не має поняття, де правда", - заявило джерело.

Google повідомила FT, що має намір передбачити захист від подібних помилок – так званих галюцинацій ІІ – при розгортанні нового функціоналу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

Китайська ракета вивела на орбіту два експериментальні супутники

Продажі складаних смартфонів у світі зростуть на 10% у 2025 році, у 2026 році зростання прискориться до 30%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА