Інтерфакс-Україна
16:29 19.09.2023

Чат-бот Bard від Google отримав розширення для роботи з іншими сервісами компанії

1 хв читати
Чат-бот Bard від Google отримав розширення для роботи з іншими сервісами компанії

Американська Google, що входить до Alphabet Inc., представила розширення для свого чат-бота Bard, яке дає змогу використовувати його для доступу до інформації з інших сервісів компанії, повідомляє MarketWatch.

Новий функціонал під назвою Bard Extensions може знаходити і надавати користувачеві дані, отримані з інших інструментів Google, як-от Gmail, Docs, Drive, Maps, YouTube, Google Flights і Hotels, навіть якщо запитувана інформація міститься в кількох різних додатках і сервісах, заявив директор з управління продуктами Bard Юрій Пінський.

Наприклад, за допомогою бота користувач зможе отримати стислий зміст свого резюме, що зберігається в хмарному сховищі Drive: бот сам витягне текст із відповідного сервісу і скоротить його, додав Пінський.

Крім того, за необхідності Bard перевірятиме точність своїх відповідей, звертаючись до пошукової системи Google. У підсумковій видачі користувач побачить результати такої перевірки і отримає можливість зробити висновок про те, яка інформація в початковій відповіді бота відповідає дійсності, а яка - ні.

При цьому користувач самостійно обирає сервіси, до яких він хотів би надати доступ чат-боту. Персональні дані, що містяться в цих сервісах, не передаються третім особам і не застосовуватимуться як навчальний матеріал для ШІ, наголосили в компанії.

ОСТАННЄ

Xiaomi відкрила попереднє замовлення на нові електропозашляховики, представила перші ШІ-окуляри

ЄБРР планує виділити "Новій пошті" ще кредит до EUR50 млн

Meta переманила трьох фахівців з OpenAI у проєкт зі створення "надінтелекту"

Українські і європейські мобільні оператори досягли попередньої згоди щодо недопущення різкого здорожчання послуг в роумінгу до кінця року - НКЕК

"Укрпошта" розширює можливість доставки до США завдяки угоді з USPS

Китай впроваджує генеративні моделі ШІ у військову розвідку

"Київстар" запустив послугу хмарного сервісу для українського бізнесу

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Укртелеком та Інститут спецзв’язку КПІ поглиблюють стратегічне партнерство з підготовки фахівців з інфокомунікацій та кібербезпеки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА