Інтерфакс-Україна
14:16 12.03.2024

Uklon поскаржився в прокуратуру і БЕБ на "дезінформаційну атаку" телеграм-каналу

2 хв читати
Uklon поскаржився в прокуратуру і БЕБ на "дезінформаційну атаку" телеграм-каналу

Український онлайн-сервіс таксі Uklon звернувся до прокуратури та Бюро економічної безпеки (БЕБ), звинувачуючи в "дезінформаційній атаці" на компанію анонімний телеграм-канал "Джокер", повідомив CEO Uklon Сергій Гришков на своїй сторінці у фейсбуці.

"Ми довго ігнорували дезінформаційну атаку, але ця чорна кампанія перейшла межі і перетворилася на справжній цифровий тероризм. Усе, що пише канал "Джокер" - маніпуляція і неправда, і ми будемо захищати свою репутацію у правовому полі", - написав Гришков.

Зі свого боку телеграм-канал "Джокер" у своїх публікаціях протягом останніх кількох тижнів звинувачує Uklon нібито в ухиленні від сплати податків завдяки реєстрації компанії та проведенню частини транзакцій через Кіпр, необґрунтованих цінах, роботі в комендантську годину, на відміну від конкурентів, а також у співпраці з платіжною платформою Fondy, нібито пов'язаною з діяльністю в РФ. Спираючись на власні докази, анонімний адміністратор телеграм-каналу "Джокер" також закликає правоохоронні органи звернути увагу на діяльність Uklon.

Procurement Manager Uklon Олександр Чумак назвав звинувачення в бік компанії "грою на користь ворога".

"На такі інформаційні атаки не можна заплющувати очі, толерувати чи, тим паче, відкупатися від них. Вони руйнують українським бізнес. І цьому треба протидіяти", - написав Чумак на своїй сторінці у фейсбуці. 

Пресслужба Uklon у своєму повідомленні у фейсбуці роз'яснила окремі питання, зокрема роботу в комендантську годину та формування ціни. "Uklon - платформа, яка надає доступ до сервісу, і ми завжди рекомендуємо нашим драйверам уникати поїздок під час комендантської години", - наголосили в компанії.

Водночас в Uklon зазначили, що, незважаючи на вимоги комендантської години, є ситуації, коли користувачам потрібен сервіс компанії, зокрема після прибуття поїзда посеред ночі, в екстрених ситуаціях із рідними/тваринами.

Згідно зі статистикою компанії, частка замовлень у комендантську годину в Україні становить менше ніж 2%, водночас 44% замовлень були єдиними для пасажира за цей період. Основний напрямок для поїздок - вокзали та лікарні.

Щодо ціноутворення в компанії зазначили, що воно здійснюється з використанням штучного інтелекту й алгоритмів, які аналізують попит і пропозицію в реальному часі. "Щоб стабілізувати ціну в пікові години й дати людям вибір, ми створили функцію регулювання ціни в менший бік - ви можете платити менше, проте доведеться почекати", - пояснили в Uklon.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Норвегія приєдналася до Талліннського механізму та планує інвестувати понад 100 млн грн на кіберстійкість України - Федоров

Фінляндія інвестує EUR30 млн у телеком-мережі України - Мінцифри

У "Резерв+" стало можливо сплатити штраф за невчасне уточнення персональних даних онлайн – Міноборони

Україна та Італія уклали документ, який передбачає виділення додатково 1 млн євро на зміцнення кібербезпеки – МЗС

"Нова пошта " в Молдові за перше півріччя 2025 року доставила 4,6 млн посилок , обсяг податків до Молдови склав 55,7 млн грн

"Укрпошта" відкрила модульне відділення у Римі, яке працюватиме під час URC2025 - Смілянський

xAI представила нову версію чат-бота Grok

Офіс "5 каналу" зазнав пошкоджень в результаті російського обстрілу

Глава соцмережі X Лінда Яккаріно несподівано оголосила про відставку

"Укрпошта" вводить пільги для жителів сільської місцевості

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА