Інтерфакс-Україна
14:16 12.03.2024

Uklon поскаржився в прокуратуру і БЕБ на "дезінформаційну атаку" телеграм-каналу

2 хв читати
Uklon поскаржився в прокуратуру і БЕБ на "дезінформаційну атаку" телеграм-каналу

Український онлайн-сервіс таксі Uklon звернувся до прокуратури та Бюро економічної безпеки (БЕБ), звинувачуючи в "дезінформаційній атаці" на компанію анонімний телеграм-канал "Джокер", повідомив CEO Uklon Сергій Гришков на своїй сторінці у фейсбуці.

"Ми довго ігнорували дезінформаційну атаку, але ця чорна кампанія перейшла межі і перетворилася на справжній цифровий тероризм. Усе, що пише канал "Джокер" - маніпуляція і неправда, і ми будемо захищати свою репутацію у правовому полі", - написав Гришков.

Зі свого боку телеграм-канал "Джокер" у своїх публікаціях протягом останніх кількох тижнів звинувачує Uklon нібито в ухиленні від сплати податків завдяки реєстрації компанії та проведенню частини транзакцій через Кіпр, необґрунтованих цінах, роботі в комендантську годину, на відміну від конкурентів, а також у співпраці з платіжною платформою Fondy, нібито пов'язаною з діяльністю в РФ. Спираючись на власні докази, анонімний адміністратор телеграм-каналу "Джокер" також закликає правоохоронні органи звернути увагу на діяльність Uklon.

Procurement Manager Uklon Олександр Чумак назвав звинувачення в бік компанії "грою на користь ворога".

"На такі інформаційні атаки не можна заплющувати очі, толерувати чи, тим паче, відкупатися від них. Вони руйнують українським бізнес. І цьому треба протидіяти", - написав Чумак на своїй сторінці у фейсбуці. 

Пресслужба Uklon у своєму повідомленні у фейсбуці роз'яснила окремі питання, зокрема роботу в комендантську годину та формування ціни. "Uklon - платформа, яка надає доступ до сервісу, і ми завжди рекомендуємо нашим драйверам уникати поїздок під час комендантської години", - наголосили в компанії.

Водночас в Uklon зазначили, що, незважаючи на вимоги комендантської години, є ситуації, коли користувачам потрібен сервіс компанії, зокрема після прибуття поїзда посеред ночі, в екстрених ситуаціях із рідними/тваринами.

Згідно зі статистикою компанії, частка замовлень у комендантську годину в Україні становить менше ніж 2%, водночас 44% замовлень були єдиними для пасажира за цей період. Основний напрямок для поїздок - вокзали та лікарні.

Щодо ціноутворення в компанії зазначили, що воно здійснюється з використанням штучного інтелекту й алгоритмів, які аналізують попит і пропозицію в реальному часі. "Щоб стабілізувати ціну в пікові години й дати людям вибір, ми створили функцію регулювання ціни в менший бік - ви можете платити менше, проте доведеться почекати", - пояснили в Uklon.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрпошта" закупила 100 перших поштоматів для власної мережі у "Модерн Експо" за 20,8 млн грн

Microsoft запустив конкурс Lingua з грантами до $50 тис. на розвиток української мови в ШІ

Google запускає другу навчальну когорту програми “Академія ШІ для освітян від Google”

У "Дії" з 13 жовтня тимчасово не працюватимуть дві послуги — заміна техпаспорта та перереєстрація авто

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

"Vodafone Україна" вп’яте підвищив ціну чергового викупу євробондів – до 96% номіналу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА