Інтерфакс-Україна
12:41 26.03.2024

Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

1 хв читати
Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

Команда Rakuten Viber провела опитування, в якому запитувала українців, чи беруть вони слухавку від невідомих номерів і чи зателефонують у разі пропущеного. В опитуванні взяли участь близько 70 тисяч користувачів Rakuten Viber, повідомляє пресслужба компанії.

"Результати опитування засвідчили, що 56% українців насторожено ставляться до дзвінків із незнайомих номерів: 29% ніколи не беруть слухавку від невідомих контактів, ще 27% - тільки якщо очікують виклику від кур'єра, магазину тощо. Решта 44% відповідають на дзвінки з незнайомих номерів", - зазначається у звіті за підсумками опитування.

Також під час опитування було поставлено запитання, як користувачі діятимуть у разі пропущеного виклику з невідомого номера.

"Абсолютна більшість респондентів (67%) не робитимуть нічого і не передзвонять. Близько чверті опитаних спочатку перевірять номер: 14% використовують для цього спеціальні програми, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах. Лише 10% одразу передзвонять за телефоном у разі пропущеного дзвінка з невідомого номера", - зазначається у звіті.

Опитування проводилося методом анонімного онлайн-опитування, "n>67 000". Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Київстар" планує завдяки інвестиціям в $1 млрд довести частку нетелеком доходів до 50% за 5 років

Наглядову раду "Укрпошти" залишив голова КМВА Тимур Ткаченко

"Нова пошта" після нічної атаки ворога встановить в Ізмаїлі мобільне відділення

Угода з Tелеграм на $300 млн щодо xAI ще не підписана, підтвердили Маск і Дуров

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Держспецзв'язку та Національний центр кібербезпеки Фінляндії підписали меморандум про співпрацю

Готується нарада щодо використання російськими "шахедами" SIM-карток українських мобільних операторів

В Україні розпочав роботу Проєктний офіс Талліннського механізму для підвищення кіберстійкості

Національний освітній проєкт CDTO Campus розглядає можливість виходу на міжнародний рівень

NovaPay довів парк POS-терміналів у відділеннях "Нова пошта" до 7,5 тис. і планує досягти 10 тис. у 2025р

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА