Інтерфакс-Україна
12:41 26.03.2024

Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

1 хв читати
Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

Команда Rakuten Viber провела опитування, в якому запитувала українців, чи беруть вони слухавку від невідомих номерів і чи зателефонують у разі пропущеного. В опитуванні взяли участь близько 70 тисяч користувачів Rakuten Viber, повідомляє пресслужба компанії.

"Результати опитування засвідчили, що 56% українців насторожено ставляться до дзвінків із незнайомих номерів: 29% ніколи не беруть слухавку від невідомих контактів, ще 27% - тільки якщо очікують виклику від кур'єра, магазину тощо. Решта 44% відповідають на дзвінки з незнайомих номерів", - зазначається у звіті за підсумками опитування.

Також під час опитування було поставлено запитання, як користувачі діятимуть у разі пропущеного виклику з невідомого номера.

"Абсолютна більшість респондентів (67%) не робитимуть нічого і не передзвонять. Близько чверті опитаних спочатку перевірять номер: 14% використовують для цього спеціальні програми, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах. Лише 10% одразу передзвонять за телефоном у разі пропущеного дзвінка з невідомого номера", - зазначається у звіті.

Опитування проводилося методом анонімного онлайн-опитування, "n>67 000". Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Тестування супутникового зв'язку Starlink Direct to Cell відкрито усім абонентам "Київстар" в Україні

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

СЕО "Київстар" радить клієнтам подбати про резервне живлення роутерів через масові відключення

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА