Інтерфакс-Україна
12:41 26.03.2024

Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

1 хв читати
Більшість українців не відповідають на дзвінки з невідомих номерів, лише 10% передзвонять - опитування Rakuten Viber

Команда Rakuten Viber провела опитування, в якому запитувала українців, чи беруть вони слухавку від невідомих номерів і чи зателефонують у разі пропущеного. В опитуванні взяли участь близько 70 тисяч користувачів Rakuten Viber, повідомляє пресслужба компанії.

"Результати опитування засвідчили, що 56% українців насторожено ставляться до дзвінків із незнайомих номерів: 29% ніколи не беруть слухавку від невідомих контактів, ще 27% - тільки якщо очікують виклику від кур'єра, магазину тощо. Решта 44% відповідають на дзвінки з незнайомих номерів", - зазначається у звіті за підсумками опитування.

Також під час опитування було поставлено запитання, як користувачі діятимуть у разі пропущеного виклику з невідомого номера.

"Абсолютна більшість респондентів (67%) не робитимуть нічого і не передзвонять. Близько чверті опитаних спочатку перевірять номер: 14% використовують для цього спеціальні програми, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах. Лише 10% одразу передзвонять за телефоном у разі пропущеного дзвінка з невідомого номера", - зазначається у звіті.

Опитування проводилося методом анонімного онлайн-опитування, "n>67 000". Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Xiaomi відкрила попереднє замовлення на нові електропозашляховики, представила перші ШІ-окуляри

ЄБРР планує виділити "Новій пошті" ще кредит до EUR50 млн

Meta переманила трьох фахівців з OpenAI у проєкт зі створення "надінтелекту"

Українські і європейські мобільні оператори досягли попередньої згоди щодо недопущення різкого здорожчання послуг в роумінгу до кінця року - НКЕК

"Укрпошта" розширює можливість доставки до США завдяки угоді з USPS

Китай впроваджує генеративні моделі ШІ у військову розвідку

"Київстар" запустив послугу хмарного сервісу для українського бізнесу

Sigma mobile завершив відновлювальні роботи та готує посилену лінійку павербанків

lifecell впровадив технологію спільного номера для смартфона і смартгодинника

Укртелеком та Інститут спецзв’язку КПІ поглиблюють стратегічне партнерство з підготовки фахівців з інфокомунікацій та кібербезпеки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА