18:47 12.12.2017

Visa впроваджує сенсорні елементи брендингу

1 хв читати

Компанія Visa оголосила про запуск звукових, анімаційних та тактильних розпізнавальних елементів бренду. Вже скоро про успішне завершення транзакцій будуть повідомляти анімаційною картинкою, звуковим сигналом або короткою вібрацією. «Звук Visa» вперше можна буде почути з початком глобальної рекламної кампанії, присвяченої відкриттю Зимових Олімпійських ігор 2018 року в Пхенчхані. Про це компанія повідомила в пресс-релізі у вівторок.

“Протягом 60 років бренд Visa залишається глобальним символом інновацій та швидких і безпечних платежів", - говорить Лінн Біггар, глобальний директор Visa з маркетингу та комунікацій. – Девіз Visa «Всюди, де прагнеш бути» набуває особливого значення для бренду в контексті стрімкого розвитку електронних платежів та торгівлі. У світі з’являється все більше нових способів оплати товарів та послуг, отже впровадження сенсорних елементів брендингу надасть споживачам додатковий рівень впевненості, на який вони розраховують кожного разу використовуючи Visa.”

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кабмін створив штаб підготовки до опалювального сезону

Кабмін змінив умови оренди держмайна на час воєнного стану: Хто зможе не платити

Кабмін пропонує ВР ратифікувати Угоду про вільну торгівлю з Туреччиною

Кількість вакансій на ринку праці зросла до нового рекорду з початку війни

Голова Держенергонагляду допускає доцільність підвищення тарифів на е/е у 2024 р. з метою відновлення енергооб'єктів

Шмигаль: У квітні Україна вийшла на обсяги експорту, співставні з довоєнними місяцями

Група "Нафтогаз" у 2023 р. отримала 23,1 млрд грн чистого прибутку проти 79,1 млрд грн збитку у 2022 р.

"Укренерго" фіксує зростання споживання е/е через похолодання

Фонд енергоефективності запускає програму "ГрінДІМ" для ОСББ та ЖБК

Енергетики повернули світло майже всім споживачам Сумщини, знеструмленим після ударів РФ по енергооб'єктах у понеділок - Міненерго

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА