11:14 13.12.2017

"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків через Інтернет

1 хв читати
"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків через Інтернет

ПАТ "Укрзалізниця" з метою запобігання зловживанням із квитками, оформленими через Інтернет, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення лише через залізничні каси.

"Таке рішення ухвалено на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", - йдеться в повідомленні "Укрзалізниці".

Компанія відзначає з посиланням на висновки її фахівців, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викуповується через Інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно вночі), що так чи інакше корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати", - наголошують у ПАТ.

Як повідомлялося, станом на 5 грудня 2017 року "Укрзалізниця" призначила 12 потягів у популярних напрямках до новорічних та Різдвяних свят.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА