"Нова Пошта" має намір впровадити систему криптозахисту даних клієнтів

Група компаній "Нова Пошта" впроваджує нову стратегічну IT-програму і планує запустити системи криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії, повідомив "Інтерфакс-Україна" директор з інформаційних технологій "Нова Пошта" Олександр Євстратов.
Коментуючи скріншоти контактної бази клієнтів, що раніше з'явилися в мережі, О.Євстратов наголосив, що цей документ не є базою даних клієнтів "Нової пошти".
"База на скріншоті в пості може належати будь-якому іншому українському підприємству, там немає жодних ознак того, що це дані саме "Нової пошти". Більш того, первинний аналіз зображення на скріншоті показав, що в таблиці є дані, які відсутні в нашій поточній базі", - наголосив він.
Водночас О.Евстратов заявив, що компанія перебуває на стадії впровадження нової стратегічної IT-програми, в якій особлива увага приділяється інформаційній безпеці, передовим механізмам захисту даних і моніторингу ризиків.
"Зараз ми залучаємо в команду кращих експертів галузі, проводимо переговори з потенційними партнерами. Плануємо запуск систем криптографічного захисту, анонімізації персональних і аналітичних даних. Реакція групи компаній "Нова Пошта" на будь-яку спробу протизаконним способом заволодіти даними наших клієнтів буде однозначною і жорсткою", - наголосив О.Євстратов.
У прес-службі "Нової пошти" наголосили, що група компаній піклується про безпеку особистих даних клієнтів і регулярно вдосконалює всі рівні захисту своїх баз. Компанія розділяє Загальний регламент щодо захисту даних Європейського парламенту (GDPR) і орієнтується на викладені в ньому стандарти безпеки персональних даних.