15:36 27.02.2018

"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів за проектом "трам-трейн" у Києві

2 хв читати
"Київпастранс" розглядає три варіанти маршрутів за проектом "трам-трейн" у Києві

КП "Київпастранс" має намір розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) щодо проекту реконструкції транспортної мережі швидкісного колійного транспорту для з'єднання районів лівобережної та правобережної частин Києва ("трам-трейн") із запланованим введенням в експлуатацію в 2020 році.

"Привабливість системи швидкісного колійного транспорту "трам-трейн" полягає в тому, що буде організований наземний безпересадочний маршрут, без транспортних дорожніх пробок, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, де найбільша щільність робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, поза метрополітеном", - пояснюється в оголошенні "Київпастрансу" в газеті "Хрещатик" від 27 лютого.

Згідно з ним, в ТЕО розглядається три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням чинної інфраструктури Борщагівської і Троєщинської лінії швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від ул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південного півкільця міської електрички через житловий масив Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі з.п. Північна (ст. Київ-Пас.), далі за лінією легкоколійного транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південному півкільцю міської електрички через житловий масив Березняки, через Караваєві дачі із заїздом у депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст.Троещіна-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Як вказується в оголошенні, "трам-трейн" не потребує нових трамвайних і залізничних колій, потрібно тільки об'єднати наявну інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання щодо ТЕО відбудуться через 30 днів від дати публікації оголошення КП "Київпастранс" у газеті "Хрещатик".

Як повідомлялося, на початку січня 2018 року генеральний директор Київського інвестиційного агентства Олег Містюк в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив, що Київ готує проект "трам-трейн" на $160-200 млн, щоб запропонувати його фінансування Міжнародної фінансової корпорації (IFC) з Групи Світового банку.

"До кінця весни вже буде повноцінне ТЕО "трам-трейн", з яким вже можна звертатися до "Укрзалізниці" для отримання згоди на використання її залізничних колій у Києві, а потім - до кредитного комітету IFC за $160-200 млн (велика частина коштів піде на закупівлю рухомого складу)", - сказав він в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

О.Містюк зазначив, що наприкінці 2017 року був підписаний відповідний меморандум з IFC.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ранній кінець опалювального сезону заощадить до 500 млн куб. м газу

Пропозиція про реструктуризацію євробондів України, ймовірно, міститиме норму про часткове списання боргу

Найбільший виробник соняшникової олії Молдови зупинив два заводи й вимагає відновлення імпорту українського соняшнику

Латвійська airBaltic через три-шість місяців після відновлення польотів може розмістити в Києві п’ять власних літаків

ВВП України зріс у 2023 році на 5,3% - Держстат

Торгівля має бути взаємовигідною для сільгоспвиробників у Польщі та Україні - заява Шмигаля і Туска

"Запоріжкокс" продовжує капремонт коксової батареї №2 з інвестиціями в 60 млн грн, вкладення в оновлення за 2 роки перевищують 276 млн грн - СЕО

Шмигаль за результатами українсько-польських урядових консультацій: Розуміємо, як будемо рухатися

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже $2,5 млрд - дослідження

"Укрнафта" планує завершити ребрендинг АЗК Glusco у квітні

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА