15:10 03.03.2018

"Укрзалізниця" до квітня запустить у роботу дирекцію з організації взаємодії портів

3 хв читати
"Укрзалізниця" до квітня запустить у роботу дирекцію з організації взаємодії портів

Значне зростання вантажних перевезень очікується протягом найближчих років, про що свідчить будівництво нових елеваторів і стрімкий розвиток сільськогосподарської галузі, але проблеми залізничної інфраструктури не дадуть можливості повністю перевезти цей вантаж, прогнозується на інформаційному порталі "Магістраль" ПАТ "Укрзалізниця".

Згідно з його інформацією, щоб виправити ситуацію в.о. голови правління ПАТ Євген Кравцов оголосив про створення в 2018 році нової дирекції залізничних перевезень ыз організації взаємодії портів і припортових станцій (ДН-5), що займатиметься цією проблематикою.

Як зазначив, у свою чергу, заступник директора регіонального філіалу "Одеська залізниця" Сергій Нікулін, думку якого наведено в повідомленні, зараз є велика диспропорція між портової інфраструктурою, яка швидко розвивається, і залізничною. Сьогодні під загрозою колапсу опинилися дві припортовы станції, зокрема, потреба в перевезеннях через морські порти вдвічі перевищує пропускну здатність станції "ОдесаПорт". Щоб зарадити проблемі, на опорних станціях доукомплектовуються склади, але це не вирішує її повністю.

За словами С.Нікуліна, ситуацію ускладнює ще й те, що станція з усіх боків оточена містом: будувати інфраструктуру просто нікуди. У зв'язку з цим приватні оператори залучили німецьку компанію Deutsche Bahn, яка провела аналіз та надала рекомендації щодо поліпшення ситуації.

У свою чергу залізничники звернулися до Харківського залізничного інституту, який також зробив аналіз, на підставі якого заплановано знайти комплексне рішення. Також під загрозою станція "Миколаїв". Поки що вона тримається "на плаву", і збільшення вантажопотоків її пропускна здатність не витримає.

"Окрім озвучених раніше проблем, ми очікуємо, що політична ситуація врешті вирішиться, і тоді повернеться транзитний потік через Україну. До цього теж потрібно бути готовими", - додав С.Нікулін.

У повідомленні наголошується, що на сьогодні залізнична інфраструктура не в змозі забезпечити транспортування всього обсягу продукції аграріїв. Так до 2038 року заплановано нарощування переробних потужностей порту "Южний" до 0,5 млрд тонн на рік, тому про вирішення проблем необхідно думати вже зараз.

У зв'язку з цим створюється окремий виробничий підрозділ, що проаналізує проблеми і запропонує шляхи їх вирішення. Одним з основних завдань ДН-5 буде пошук і залучення інвесторів для розширення залізничної інфраструктури припортових станцій. Заплановано, що дирекція також буде єдиним диспетчером, що володіє інформацією стосовно всієї магістралі, плануватиме та організовуватиме підвезення вантажів до портів та їх вивезення звідти.

Зазначається, що штат буде сформований з фахівців, які вже працюють у регіональній філії "Одеська залізниця". Сюди увійдуть сім найбільших припортових станцій разом із працівниками, окремі співробітники ДН-1 і ДН-4. До комерційного відділу буде залучено частину представників управління регіональної філії "Одеська залізниця". З огляду на те, що штат не збільшиться, додаткового бюджету ця дирекція не потребує.

Крім того, очікується, що новий підрозділ проведе глибокий економічний аналіз, що надасть можливість сформувати дохідну і видаткову частини окремих станцій. ДН-5 має організувати системну роботу із залученням інвесторів, зокрема, стивідорних операторів, допоможе розвинути інфраструктуру на достатньому рівні.

"Заплановано, що дирекція залізничних перевезень з організації взаємодії портів і припортових станцій, розпочне роботу 1 квітня 2018 року", - зазначено в повідомленні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Енергетики повернули світло понад 50 тис. абонентам, відключеним унаслідок повітряної атаки РФ уранці середи - Міненерго

Кабмін створив штаб підготовки до опалювального сезону

Кабмін змінив умови оренди держмайна на час воєнного стану: Хто зможе не платити

Кабмін пропонує ВР ратифікувати Угоду про вільну торгівлю з Туреччиною

Кількість вакансій на ринку праці зросла до нового рекорду з початку війни

Голова Держенергонагляду допускає доцільність підвищення тарифів на е/е у 2024 р. з метою відновлення енергооб'єктів

Шмигаль: У квітні Україна вийшла на обсяги експорту, співставні з довоєнними місяцями

Група "Нафтогаз" у 2023 р. отримала 23,1 млрд грн чистого прибутку проти 79,1 млрд грн збитку у 2022 р.

"Укренерго" фіксує зростання споживання е/е через похолодання

Фонд енергоефективності запускає програму "ГрінДІМ" для ОСББ та ЖБК

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА