15:12 11.07.2018

Оршанський авіазавод, підконтрольний "Мотор Січі", переходить у держвласність - президент Білорусі

3 хв читати

Президент Білорусі Олександр Лукашенко заявив про передачу ВАТ "Оршанський авіаремонтний завод" (ОАРЗ) у власність держави і доручив відновити його ефективну роботу, повідомляє прес-служба глави держави.

"Власника вже тут немає (акціонери - українське ПАТ "Мотор Січ" і білоруське ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій"). Усі власники, які тут були, відмовилися самі від цього заводу. Тому дійте. Це державне підприємство відсьогодні", - наводить прес-служба слова О.Лукашенка, який відвідав підприємство в середу.

Як зазначено в прес-релізі, вже "підготовлено процес повернення заводу у власність держави". Глава держави доручив до кінця липня вирішити всі питання щодо відомчого підпорядкування підприємства.

Він також висловив низку нарікань на адресу міністерства транспорту і комунікацій за те, що воно в попередній період самоусунулося від ситуації на заводі, оскільки "в цьому випадку відсутність у власності держави акцій не могла служити виправданням".

"Завод має працювати, чого б це не коштувало. Заводу не лише бути, цей завод повинен мати перспективу розвитку", - сказав президент, зазначивши, що у разі труднощів з постачанням комплектуючих необхідно шукати нові варіанти, диверсифікувати партнерські зв'язки, самостійно освоювати випуск тих чи тих деталей.

Також О.Лукашенко не виключив, що певну допомогу і підтримку може надати підприємству держава.

ВАТ "Оршанський авіаремонтний завод" є провідним підприємством у Білорусі з капітального ремонту різних модифікацій вертольотів Мі-8 (Мі-17), Мі-24 (Мі-35). Підприємство має аеродром класу "Б", який сертифікований для експлуатації повітряних суден типу Ан-124, Іл-76, вертольотів усіх типів.

Відповідно до розпорядження президента Білорусі, в 2011 році між республіканським Мінтрансом, АТ "Мотор Січ" і ЗАТ "Системи інвестицій та інновацій" було укладено інвестиційний договір про комплексний розвиток ОАРЗ. Українська компанія отримала близько 60% заводу, білоруська - близько 40%. Вони планували до 2017 року вкласти в модернізацію виробничих потужностей $12 млн, створити понад 300 робочих місць. Джерело, близьке до одного з акціонерів, зазначало, що виконанню інвестиційної програми перешкодив конфлікт Росії з Україною, оскільки "Мотор Січ" купувала білоруський завод із прицілом на російський ринок.

Як повідомлялося, у травні 2018 року генеральна прокуратура Білорусі за підсумками перевірки причин невиконання інвестдоговору порушила кримінальну справу стосовно посадових осіб ПАТ "Мотор Січ" і колишнього гендиректора ОАРЗ за завдання шкоди в особливо великому розмірі.

Як заявило агентству "Інтерфакс-Україна" в середу джерело в керівництві ПАТ "Мотор Січ", рішення керівництва Білорусі про передання ОАРЗ у держвласність буде врегульовано з "Мотор Січчю" найближчим часом.

"Рішення білоруської держави буде врегульовано з "Мотор Січчю" найближчим часом", - сказав співрозмовник.

Раніше у травні почесний президент ПАТ "Мотор Січ", народний депутат В'ячеслав Богуслаєв (партія "Воля народу") заявив агентству, що з моменту придбання в 2012 році контрольного пакета акцій ОАРЗ, на той час проблемного та виставленого владою Білорусі на приватизацію, "Мотор Січ" вклала в розвиток авіаремзаводу в різних формах $20 млн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Усі контракти на деревину для фортифікаційних споруд, укладені Харківською обладміністрацією, безавансові

"Укренерго" завтра планує обмежувати енергопостачання тільки промисловості

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА