15:51 17.04.2019

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

2 хв читати
Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році перевищив 5,2 млрд грн - IAB Ukraine

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році сягнув 5,209 млрд грн, повідомляється в профільному огляді українського представництва міжнародного об'єднання учасників ринку реклами IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau Ukraine).

Як зазначено в повідомленні на сайті галузевої організації, попри суттєве збільшення витрат на медійну інтернет-рекламу, Україна посідає шосте місце з кінця серед європейських країн за витратами на душу населення.

"Для нас необхідність альтернативної оцінки ринку назрівала давно. По-перше, ринок інтернет дуже стрімко розвивається. І якщо п’ять-шість років тому можна було, оцінивши бюджет десятки локальних гравців, припускати, що це і є практично весь ринок, то зараз лише дві корпорації (Google та Facebook) перетягують на себе більше ніж половину медійного бюджету, і з цим не можна не рахуватися", - наведено в повідомленні IAB Ukraine слова профільного експерта Publicis Groupe Ukraine Ігоря Даценка.

За даними IAB Ukraine, частка мобільної реклами серед медійних форматів становила 34%, що на 32% менше за середньоєвропейський показник. Частка реклами в соцмережах (окрім YouTube) становила 17%, при цьому частка відеореклами в Україні вища, ніж в Європі, і становить близько 42%.

Дослідження відбувалося в два етапи - оцінювався повний бюджет ринку, а також обсяг ринку медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video.

У дослідженні брали участь рекламні агентства та видавці: Dentsu Aegis Network Ukraine, razom communications, Publicis Groupe Ukraine, Sigma Digital, GroupM, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, DIEVO, MediaHead, Netpeak, NEOS, BlackBox, MixDigital by Admixer, "автоцентр", "1+1", Admixer, Adpartner, Edipresse, FISH, Go2Net, Liga, Programmatic Media Group, SLDS, "Люкс" (24 канал).

IAB Ukraine - українське представництво міжнародного об'єднання учасників ринку реклами (Interactive Advertising Bureau) відкрилося в 2018 році. Україна стала 44 країною, яка приєдналася до мережі IAB, до якої входять близько 650 медіа- та інтернет-компаній (серед них - Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media та ін.). Мета IAB - розвивати медіа і маркетинг в умовах цифрової економіки.

Як повідомлялося, раніше Інтернет асоціація України (ІнАУ) повідомляла, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2018 році становив 3,511 млрд грн, що на 39,9% перевищує аналогічний показник 2017 року, а частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за цей період становила 56%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Аграріям із чинною бронню на мобілізацію автоматично пролонговано її на 1 місяць

"Укренерго" запроваджує ліміти споживання на перший день літа з 18:00 до 23:00

"Укренерго" попереджає про ймовірне повернення до обмежень е/е через можливий дефіцит

Кабмін встановив із 1 червня тариф на е/е для населення в 4,32 грн/кВт-год - перший заступник голови енергокомітету Ради

Країни ЄС згодні координувати зусилля для скорочення імпорту енергоносіїв із РФ до нуля - єврокомісар

США планують залучити понад $62 млрд бюджетної допомоги Україні від міжнародних партнерів - заступник міністра

Нові вимоги ДБН до бомбосховищ можуть стати бар'єром для реалізації проєктів в Україні - ЄІБ

Питання перегляду тарифів на е/е для населення до порядку денного засідання Кабміну не включали

Пріоритет "Метінвесту" - залучити до роботи якомога більше колишніх військових - СЕО

Графіки відключень не застосовуватимуть до підприємств, які імпортують 80% електроенергії - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА