13:39 16.11.2020

"Укравтодор" відкидає звинувачення в розтраті коштів зі спецфонду COVID-19

3 хв читати
"Укравтодор" відкидає звинувачення в розтраті коштів зі спецфонду COVID-19

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") відкидає звинувачення екс-міністра фінансів Ігоря Уманського в розтраті коштів із "ковідного" фонду.

"Укравтодор" на своїй сторінці у Facebook, зокрема, заявив, що вперше в історії України тендерну документацію прописано не під конкретних підрядників, а під компанії, які мають відповідний досвід, матеріально-технічне забезпечення, співробітників, можливості фінансового забезпечення тендера.

"Текст методологічних рекомендацій закупівель "Укравтодору" розробляла робоча група при Міністерстві економрозвитку. У складі робочої групи були представлені найбільші громадські організації, представники державних установ та бізнесу (...)У 2020 році це дозволило залучити до робіт на об’єктах Великого будівництва понад 60 компаній", - наголосили в агентстві.

За його даними, станом на 13 листопада 2020 року 20 підрядників "Укравтодору" виконують контракти вартістю понад 1 млрд грн. Зокрема, компанії: ТОВ "Автомагістраль-Південь", ONUR, ТОВ "Ростдорстрой", ТОВ "ПБС", ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада", ТОВ "Техно-Буд-Центр", ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком", ТОВ "ШБУ-77", ПрАТ "Хмельницьке ШБУ №56", Будівельно-монтажний трест (Білорусь), ТОВ "СлавДорСтрой", ТОВ" Енергетично-дорожнє будівництво", AzVirt MMC, ТОВ "Березівкаагрошляхбуд", ТОВ "ШРБУ-48", ТОВ "Луцькавтодор-сервіс", ТОВ "СТЛ+М", ТОВ "Автомагістраль", ÖZALTIN İNŞAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ, ТОВ "Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями "УПС".

"Як бачимо – 20 підрядників, які виконують контракти вартістю понад 1 млрд грн, ніяк не відповідають звинуваченню в "картелі" для шести гравців ринку", - наголосили в агентстві.

"Укравтодор" також розкритикував підрахунки Уманського щодо розтрати коштів із "ковідного" фонду.

"Специфіка дорожніх тендерів відрізняється від закупівлі нематеріаломістких послуг. 70-80% вартості тендера - це матеріали. Ще 5% - фонд оплати праці. Тобто виконати послуги і, водночас, забрати звідти навіть 20% (не кажучи вже про 40% дисконту для субпідрядників) неможливо. Маніпуляція про 40% чи навіть 100% відкатів могла спрацьовувати на початку дорожнього сезону, коли тільки відбувалися закупівлі. Однак не тоді, коли на фініші виконання плану на майже 4000 км державних доріг", - зазначено в повідомленні.

Крім того, агентство наголосило, що спрямування додаткового бюджетного фінансування на дорожнє будівництво розміром 35 млрд грн планувалося з січня 2020 року.

"Це було публічно презентовано – ці кошти очікувалося отримати від "Нафтогазу" (який їх виграв у Стокгольмському суді у "Газпрому"). Пізніше не без участі пана Уманського було використано механізм спецфонду, до якого, зокрема, потрапили гроші "Нафтогазу". Пізніше "Укравтодор" зміг отримати кошти на оновлення доріг, як це і планувалося на початку року – та не напряму від "Нафтогазу", а через механізм спецфонду", - наголосили в "Укравтодорі".

"Запрошуємо пана Уманського особисто проінспектувати 4 000 км вже оновлених доріг і поспілкуватися з людьми, які роками не бачили належної інфраструктури", - підсумували в агентстві.

Раніше екс-міністр фінансів Ігор Уманський заявив, що від початку "Великого будівництва" змінилися вимоги до тендерної документації, яким відповідають лише шість компаній. Вони, за його словами, перепродують субпідрядникам підряди з дисконтом 30-40%.

"Якщо скласти всі тендери цієї "мерзотної шестірки" та вирахувати цей "дисконт" – маємо (хтось має!) близько 36 млрд грн - саме таку суму отримав додатково Автодор із ковідного фонду на "Велике будівництво". Тобто, без цих "шаловливих ручок" можна було б збудувати ту саму протяжність доріг та (увага!) не чіпати "брудними ручками" "ковідний" фонд, позбавляючи ресурсу хворих людей і хвору економіку. Але є факт – "ковідний" фонд штучно витратили. Кошти зникли. Але десь з’явилися?" - написав він на своїй сторінці у Facebook.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Майже три чверті роботодавців відчувають дефіцит кадрів і мають намір підвищити зарплату у 2024 р. - опитування ЄБА

Заступниця голови ОП Мудра: Конфісковані активи РФ необхідно спрямувати на відновлення і захист енергетики

Порт "Чорноморськ" відновив відвантаження агропродукції на експорт

"Київтеплоенерго" у 2024 р. планує замінити 55 км аварійних теплових мереж - заступник голови КМДА

НБУ анонсував низку кроків валютної лібералізації найближчими тижнями

У призначенні пенсії українцям, які працювали за кордоном, зараховуватимуть отриманий там страховий стаж - Мінсоцполітики

НБУ поліпшив прогноз інфляції на 2024 р. з 8,6% до 8,2% і несуттєво погіршив його на 2025 р.

НБУ знизив облікову ставку трохи більше за очікування - до 13,5% і її оцінку на кінець року - до 13%

EVA відкрила в першому кварталі 16 нових магазинів

"Миколаївобленерго" у 2024 р. має намір оновити парк пошкодженої з початку війни автотехніки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА