12:14 07.01.2021

Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

1 хв читати
Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks

Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.

"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.

Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.

Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ощадбанк придбав облігації нового випуску "Нової пошти" на 650 млн грн

"Нафтогаз" і Міноборони почали формування незалежної НР в "Укртатнафті"

Шмигаль доручив Міненергетики та "Укренерго" розробити проєкт постанови щодо справедливих графіків відключень споживачів від електроенергії

Україна виконала всі структурні маяки до очікуваної наприкінці травня місії МВФ щодо 4-го перегляду програми EFF - заступниця міністра фінансів

Тимчасова комісія КМДА щодо "Київміськбуду" запропонує владі докапіталізувати будкомпанію

Зростання реального ВВП України у квітні-2024 сповільнилося до 4,1% - ІЕД

"Укренерго" відмовилося від обмеження енергопостачання з 11:00 до 17:00 вівторка через сонячну погоду

NovaPay конкуруватиме з банками за зарплатні картки

НБУ в понеділок опустив офіційний курс гривні на 24 коп.

Попит на зарядні станції в мережі "Епіцентр" зріс більш ніж увосьмеро

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА